Fnattilur skrev 2019-12-25 09:18:16 följande:
BIM+3, ingen mens, molvärk till och från sedan en vecka tillbaka men negativt test (cb early) igår. Har inte haft en längre menscykel än 27 dagar sedan jag tog ut spiralen i våras och de senaste 4 mån har den legat på 26-27 dgr. Vill bara att mensen kommer nu så att det inte är något annat som är fel.. är mest orolig för det, i och med molvärken. Sen vågar jag ju inte äta/dricka sådant man inte ska, för så länge mensen inte dykt upp finns ju det där lilla "kanske". Hur osannolikt det än är.
Vad jobbigt! Har också undvikit roligheter för att vara på säkra sidan. Känns ju väldigt onödigt om det ändå inte är något. Helt klart!
Majja92 skrev 2019-12-25 11:31:38 följande:
Håller med om att det känns för synligt för att va spök, men ingenting förvånar mig längre haha :P Kanske ännu finns hopp, är på ÄL +11 idag. Förra graviditeten (missfall) så fick jag negativt med digital på +11 men positivt på +12, så vem vet :)
Jag tror bara det är för tidigt för de digitala att synas då de är mindre känsliga i HCG uppmätning i blodet. Håller tummarna på starkare plus för dig och vid BIM så kommer nog det digitala hänga med också!