• Patzy90

BIM December 2019

Ser ni något? Jag ser i verkligheten hoppas på denna månad.
  • Patzy90
    Gosan28 skrev 2019-12-20 11:33:29 följande:

När har du bim?

Min ena app säger på söndag den andra 25.
  • Patzy90
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 12:28:04 följande:

Åh spännande lycka till! Hur länge höll du dig? Jag ser!!!! Jag fick hem mina testa tidigt idag!! Så tur! Är sig en på att ta ett av dom. Räcker det att hålla sig i 4 h tror ni? Har kissat en gång idag!

Detta var fm så hade hållt mig i 4 timmar. Ska köpa ett till tills imorgon bitti utifall att min beställning inte kommer idag
  • Patzy90
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 13:25:29 följande:

Höll mig typ 3.5 h, vart för spännande som den äkta testnarkoman jag är! Tycker mig se ett väldigt svagt streck! Fick det inte på bild, kan lika gärna vara ett "jagvillverkligen" streck men de var inte tokblankt som tidigare test! Borde ju vara starkare imorgon med morgonurin om det är något! Så hoppas :)

Ååå så spännande! Hoppas bådas är starkare i morgon bitti
  • Patzy90

Tydligare idag. :D Hoppas det stannar denna gång. Men har en bra magkänsla denna gång.
  • Patzy90

Gick tillbaka till den 9/12 Och kopiera listan. Kam vi hjälpas åt att uppdatera den? :) har lagt till mig själv på plus.

12/12 - Mirum, FELT, s0ff

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina

15/12 - MsSuzyLee

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86

22/12 - MissJibs, Luthiens

23/12 - , myownworstenemy,

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym

27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89

28/12 - Supertrio, larssonc

29/12 - Link92

30/12 - PelloBello

31/12 - Em595, Pewc

Plussat:

Linnmal

Emmiealina

Hoppas på sladdis

FruA2019

Mamma2014

Smuffsan

Bobbycar92

Hoppas96

Lillaräkan1919

Patzy90

• Patzy90
    Mammaresan skrev 2019-12-21 11:37:45 följande:

Känner mig lite nedslagen idag. I tisdags tog jag ju ett ägglossningstest bara för skojs skull och det var tokblankt. Inte konstigt! Misstänkte att ÄL var över. Men i torsdags fick jag helt plötsligt ett svagt streck och igår var det lite starkare så gick att se en stegring. Så tänkte att antingen är det en riktigt sen ÄL på G eller så kanske kanske kan det vara en väldigt tidig graviditet som skapar en stegring. Men idag var testen svagare igen så blev inget av något! Jag har fortfarande en känsla kvar (kalla den intuitiv eller vad som helst) men känns inte längre som det kan vara så ändå.. allt annat pekar inte åt det hållet. Jag är inte en person som känner av tiden innan jag ska få mens eller brukar ha symtom på graviditet innan jag plussat eller den första veckan. Vid mens och 1 vecka innan mens brukar jag bli oerhört deppig men inte jättemycket fysiska..

Åh känns som att det helt enkelt inte är något här. Det är fortfarande toktidigt. ÄL 7+ vad jag vet och gravtest vågar jag inte ta en... om det stämmer bör ägget precis hunnit fästa sig här i dagarna så bör inte finnas tillräckligt med HCG än.. OM en grav. finns överhuvudtaget.

När började synas streck på era? Hur många dagar efter konstaterad ÄL?

Äl+10-11 såg jag första. Nu vet jag säkert. Men ska testa nästan varje dag för att hålla koll så att hcg inte sjunker
  • Patzy90

Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD

• Patzy90
    Fråntretillfyra skrev 2019-12-21 19:23:01 följande:

Är det någon här som tänkt berätta för släkten under jul? Vilken vecka är ni i då? :)

Nej. De skulle bli mer ledsna än oss om det blev missfall
  • Patzy90
    Luthiens skrev 2019-12-21 21:10:58 följande:

Wow, massa grattis till dig! Så himla häftigt också, kan du inte snälla berätta mer om hur du gjorde? Jag är på BIM -1 idag och fick negativt testa tidigt clearblue imorse så ser inte allt för positivt ut här hemma. Skulle gärna testa denna Bisolvon kur inför nästa gång!

Både jag och sambon drack bisolvon morgon och kväll från dagen efter mens till äl. Kan varna att jag blev väldigt rinnig i näsan XD
  • Patzy90

Testat högst upp är från den 20/12 mitten igår och det längst ner idag. Set en solklar stegring blir så glad och förväntansfull och hoppas på att jag inte får missfall denna gång.
  • Patzy90
    hundenhubbe skrev 2019-12-22 09:46:14 följande:

Redigerat men visst är de något där?

Jag ser svagt! :D
  • Patzy90
    Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:

Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(

Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.

Ge inte upp hoppet! Det är långt till fredag och lördag. Lite tidigt än för att visa plus tror jag
  • Patzy90

Vakna till tempdipp i morse. Känner lite oro att ett mycket tidigt missfall kommer vilken sekund som helst. Plussade senast igår. Får försöka ha lite is i magen och kolla tempen i morgon också.
  • Patzy90
    Anonym (Hoppfull) skrev 2019-12-26 18:13:11 följande:

Tog

Åh ett clear blue early idag bim - 3.

Detta kan väl inte va spök!?

Det där är inte spök:) Grattis!
  • Patzy90
    PelloBello skrev 2019-12-27 19:49:27 följande:

Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.

PelloBello skrev 2019-12-27 19:49:27 följande:

Äl+12 idag. Har inga stora förhoppningar alls. Har värk och ömma bröst som alltid vid den här tiden. Min tempkurva hoppar upp och ner.

Så här ser min kurva ur denna månad jag har plussat:)

Svar på tråden BIM December 2019