• Gosan28

BIM December 2019

hundenhubbe skrev 2019-12-18 17:28:04 följande:

Har du många 25? Om du vill testa kan du ju ställa in dig på att dom nog ändå inte visar något :) Så känner jag med den jag tänker använda imorgon! Men de är för att jag inte kan hålla mig från att testa xD

Ja men precis, det är typ så jag känner också. Har 10 sådana och bara 2 som visar tidigt! Så tänker spara en sådan som visar tidigt till fredag samt en till dagen innan julafton eller eventuellt julafton till och med om jag vågar... tror inte jag hinner få fler om jag beställer nu..
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 10:19:13 följande:

Såg nu att dom billiga graviditetstesten jag beställt mäter från 25.... typiskt! Har iaf 2 st som mäter från 10 när dom kommer. Tror inte jag kan plussa tidigt med dom från 25. Fick otroligt svagt på en som mätte 10 på äl+9 Så vet inte varför jag tog ett som mäter från 25 idag xD vääldigt mkt mensvärk. Brukar inte ha de såhär tidigt men kanske rejäl mens påväg också...

Typiskt att du inte fick dina test igår! Och tråkigt med negativt idag. Jag fick också negativt på mitt jag tog i morse, men det var nästan väntat med tabke på att jag har bim -5 idag.

Vad spännande att du har så mycket symptom fortsatt! Mina spänningar i magen försvann igår :( men har under morgonen idag haft en pulserande känsla lite då och då i magen men inte alls så att det känns som att det skulle vara något.... så känner mig lite nedstämd och ledsen idag faktiskt... vet att det fortfarande är tidigt för att känna något. Men har ingen känsla av att det skulle tagit sig alls denna gången. Började få ont i brösten igår kväll, Men det går jag alltid innan mens så inget nytt där :(
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 11:00:52 följande:

Också bim-5 och som sagt så borde inte dedär visat något för den mäter inte tillräckligt lågt. Hatar att jag inte har mitt andra test hemma! Hoppas som sagt det kommer idag. Var ledsen idag och nya tag imorgon! Som sagt, fortfarande väldigt tidigt!! Vilket graviditetstest tog du? Kanske positivt att inte känna något? Vissa gör ju det precis innan :)

Ja hoppas att det ändå är något litet där nere! Viljan är så stark! Har du haft mycket symptom idag? Mina hala flytningar har slutat nu också...

Jag tog det jag hade från graviditetskollen.nu men det visade bara på 25, så det var egentligen onödigt av mig att ta det. Ska nog ta det som visar på 10 imorgon ändå trots att det känns tidigt. Då är det ju bim-4 så då kan man ju hoppas se ett litet svagt sträck kanske.
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 11:11:51 följande:

Ja jag har fortfarande hala flytningar och mer mensvärk och lite ömma bröst. Men kanske är mens också på g? Ja men då kan det lätt vara därför det var negativt! Som sagt nät jag testa och fick positivt sist var det negativt med dom som visa 25 men positivt med dom på 10 på äl+10. Jag är ju osäker exakt när jag hade äl också. Men visar 10 negativt imorgon eller när jag nu får dom så är de nog inget... :(

Vi får vänta och se hur det artar sig imorgon helt enkelt.

Är det äl+10 imorgon eller? Hoppas hoppas hoppas att du kan se något då!!! Men rekordnivåerna kan säkert varierar från graviditet till graviditet, tror du inte det? Kanske visar sig först senare för dig denna gången.

Jobbigt när man får en negativ känsla i kroppen.... Hoppas att jag bara överanalyserar allt.
  • Gosan28
    Hadt skrev 2019-12-19 11:23:56 följande:

Hur vet man vilka tester som mäter från 10 eller 25? Försöker leta men hittar inte så lätt..

Alla som är "testa tidigt" brukar vara från 10. Det står alltid i beskrivningen av produkten om du kollar online efter tester:)
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 11:38:49 följande:

Det hoppas jag verkligen! Titta på mina favoriter och ser trådar sen juli... känns som en evighet sen!Ja vänta vänta, de är ju de att försöka göra barn går ut på xD japp äl+10 men enl. App. Kan ju haft tidigare eller senare men den här stämt med diff på kanske ens dag förut. Säkert olika från graviditeter men med båda mina 3 andra graviditeter plussa jag på äl+10! :) hoppas känslan försvinner snart! Jag kände imorse så men nu känns det annat xD

Ja en evig väntan. Jag är den mest otåliga personen i världen också... inget tålamod alls. Detta är ju dessutom bara vårt andra försök någonsin så kanske inte ska sätta så hög press på mig själv så här tidigt. Slutade med p-piller i slutet av oktober så får nog räkna med att allt kan ta några månader till!

Håller verkligen hoppet uppe för dig inför imorgon. Hoppas dina tester kommer idag så du kan testa med dem imorgon :)

Jag ska som sagt också ta ett sådant tidigt test imorgon så vi får uppdatera då hur det går <3
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 14:24:20 följande:

Åh vad frustrerande! Beställde graviditetstesten förra fredagen men inget i brevlådan idag... dom som brukar vara så snabba. Så här inget test för imorgon bitti. Och kommer dom inte imorgon måste jag hoppas på att dom kommer den 23... låååång väntan över helgen då!! Blä...

Men neeeeej!!! Vad långsamma dom var nu då! Typiskt ju. Finns det inga andra testa tidigt som du kan köpa på apotek då? Hemskt att vänta tills på måndag.
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 15:34:18 följande:

Ja känns olidligt!! Finns inget med testa tidigt men vanliga finns. Får ta mig till något apotek isåfall! Hoppas jag får dom imorgon... då blir de test på lördag!

Håller tummarna!!!

Åh jag vet inte om jag vågar testa imorgon med mitt sådant tidiga test. Enligt min app ska jag va bim-4 då... Men eftersom att jag tror att min ägglossning kom en dag senare så borde det vara bim-5...
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 16:44:42 följande:

Om du kan håll dig till lördag för då borde det vara pålitligt! Jag jobbat lördag morgonpass... Får jag stickorna imorgon testar jag på lördag iaf! Är det negativt då blev det inget för då är de äl+11 och bim-3! Hoppar imorgon nu när jag inte har något. Hade jag haft hade jag testat. Du får typ bedömma vad som är jobbigast: inte testa och analysera eller testa och ev visa negativt för att den kan va för tidigt?

Det är ett väldigt svårt beslut! Men kanske tar ändå för att jag är nyfiken... Men känns jobbigt med ett negativt test... kanske avvaktar till killen är hemma så får vi göra det som en mysig grej tillsammans på lördag kanske. Känns som det är stört sannolikhet då.

Har haft mycket mensvärk idag faktiskt +ont i brösten. Men det brukar jag ha innan mens så det säger egentligen inte något speciellt i mitt fall...

Vi får se hur jag gör imorgon om jag får feeling när jag vaknar kanske!
  • Gosan28

Så kul att många av er här ska testa imorgon eller under helgen!!! Ser verkligen fram emot att höra allas resultat :) <3

Svar på tråden BIM December 2019