BIM December 2019
Hallå, fick starkt positivt ägglossningstest den 15/16e. Idag började det med rikliga lotion flytningar, har mensvärk sedan en tid tillbaka..
Tror ni det är för tidigt för att testa på julafton?
Hallå, fick starkt positivt ägglossningstest den 15/16e. Idag började det med rikliga lotion flytningar, har mensvärk sedan en tid tillbaka..
Tror ni det är för tidigt för att testa på julafton?
Fick starkt positivt på äl test den 16e, tror ni det är för tidigt med att testa med rfsu testa tidigt imorgon? Vet att man inte kan stressa fram ett positivt test, men man vill ju så gärna..
Okej, nu känns det sant! Plusset har ökat fint på graviditetskollens sticka också :) bim-1 äl+13 Enligt app!
Symtom jag haft dessa dagar: mensvärk(fast väldigt långt ner, typbpå pubis xD och i äggstocksttrakten), vita lotionflytningar (mycket!), högre temp, gasig/uppblåst, hunger, illamående, förkyld, ömma /knöliga bröst och huvudvärk till och från.
God jul alla!
Fick inte det jag ville idag, men ännu är det väl tidigt. Håller hoppet uppe några dagar till iaf. Småömma bröst, magen har betett sig annorlunda i över en vecka, hugger i nedre magen när jag hostar.
Grattis till alla som plussat!
Grattis till alla som plussat!
Jag är kvar här, är på äl + 10. Den dagliga mensvärken har minskat, bara obehag i ljumskarna när jag ska sova. Hade något med vaderna igår när jag skulle sova också. Men försöker att inte överanalysera allt. Lycka till till er som är kvar!
Hur skulle ni tolka detta? Ser konturer, men det saknas färg mellan konturerna liksom. Redigerade så ni kanske ser det jag ser. Är det negativt? Har ni fått så? Vill bara skrika och gråta, detta tär som fan på en.
Frågetecknen ska vara ledsen gubbe
Jag skulle nog hellre hålla mig några timmar och testa igen med nytt pink :D
Åh dumma jag kolla på ett test jag tog för 2h sedan.. Ljuger ju om jag säger att jag inte fick tillbaka lite hopp.. Hur ofta händer det att det blir ett falskt positivt efter avläsningstiden? Det är ju inte super starkt, men absolut synligt.. Har aldrig fått så förr, de har alltid varit fortsatt negativa.. Blir så kluven..
Babyplan äl+12 morgonurin
Apotekets äl+12 kvällsurin
Inbillar jag mig att de är svag skugga på båda?
Tagit ett nytt idag?
Jag tog ett exakt likadant test som var negativt först, och efter någon timme visade det ett tydligt blått streck. Alltså mycket tydligt. Men det var ett torkstreck, och jag har läst att det tydligen är vanligt på dessa cb. Var inte gravid. Hoppas det är annorlunda för dig.
Äl + 13 idag, jag tycker mig se något men sambon tycker att det är ett sånt där "där borde det bli något om jag varit gravid" sträck. Jag tror jag börjar bli galen.
Äl + 13 idag, jag tycker mig se något men sambon tycker att det är ett sånt där "där borde det bli något om jag varit gravid" sträck. Jag tror jag börjar bli galen.
Där kom mensen... Lycka till till er som fortfarande väntar på +. Och grattis till er som fått det!