BIM December 2019
Grattis till alla som plussat!:) En lite udda fråga kanske, hur var era flytningar innan plusset?? Ursäkta fråganxD
Grattis till alla som plussat!:) En lite udda fråga kanske, hur var era flytningar innan plusset?? Ursäkta fråganxD
Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.
I
Ingenting eller hur?:(
Mitt plus kom bim-2, typ nästintill tokblankt innan! Ev ett synligt -3! Så fortfarande tidigt :) jag har all tid plussat tidigt med dom andra men inte nu!
Ge inte upp hoppet! Det är långt till fredag och lördag. Lite tidigt än för att visa plus tror jag
[quote=80117547][quote-nick]Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:[/quote-nick]Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.[/
Ge inte upp så tidigt innan BIM... Jag fick negativt test BIM+2 men sen positivt test BIM+4! Man ska vara försiktig med att testa innan BIM för man blir bara besviken...
[quote=80117547][quote-nick]Supertrio skrev 2019-12-23 05:32:08 följande:[/quote-nick]Så ledsen.. testade negativt med clearblue early nu:( BIM är på fredag eller lördag men det borde ju ha kommit upp något isf? Mina symtom är som bortblåsta med.. suck. Känns extra jobbigt för vi kom överens om att vi skulle göra en paus i bebisverkstan om det inte blev ett julpluss.. Så nu får jag vänta med allt fram till april:(
Ursäkta deppigt inlägg såhär dagen innan julafton.[/
Ge inte upp så tidigt innan BIM... Jag fick negativt test BIM+2 men sen positivt test BIM+4! Man ska vara försiktig med att testa innan BIM för man blir bara besviken...
Mitt ser likadant ut på ÄL+9, har också BIM på lördag (den 28:nde).. Känns kört här också för slutade känna allt igår. Jag har aldrig haft symtom tidigt så egentligen med mina andra barn men jag känner igen det här med de här toknegativa testen sedan andra gånger. Känns som det bara är önsketänkande.
En del av mig vill så gärna att det ska vara något för jag vet rent intellektuellt att vi inte kommer försöka skaffa flera barn åtminstone de kommande åren... så det känns lite extra förkrossande resultatet.
Så himla tråkigt att du än så länge fått negativt! :( Och att du sen måste vänta ända till april. Fy!Åååh men stort stort grattis!! :D
Åååh "obsessar" något oerhört och kan inte sluta tänka. Blääh! Ska försöka hålla mig borta från telefonen helt till imorgon för att få en välbehövlig paus. Har massa att fixa med ändå. Lite senare ikväll åker jag förbi och köper till två test så jag har över julen. Ett varje morgon fram till lördag. Sedan tar jag det för ett definitivt negativt besked och väntar in knasiga mensen som kan komma allt från den här helgen till nästa.
God jul till er alla därute! Hoppas ni får en fin julafton! <3
Här är det lika mycket minus som innan. Inte en tillstymmelse av något tyvärr. Får väl mjölka ut allt jag kan med test och hopp när jag kan i och med att vi inte kommer börja försöka efter det här/sen. ÄL+10 idag.
Kram på er!