hundenhubbe skrev 2019-12-22 10:16:34 följande:
Men jag känner exakt som dig, som att man är sjuk eller knäpp för är det ingen graviditet så har man ju ändå symtom! Hoppas det blir starkare om några dagar!
Haha ja tur att man inte är ensam om den känlsan i alla fall! Men det ser ju ut som du fått fram något där ju! Hoppas hoppas! :D
Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-22 15:30:55 följande:
Men som du säger, det ÄR fortfarande tidigt. När har du plussat med de andra barnen?
Jo, jag vet! Det är supertidigt. Jag har plussat olika med barnen men med första var det en dag innan BIM bara (på en 28 dagars cykel med ÄL runt dag 14-15), med andra barnet plussade jag runt 2 dagar innan tror jag. Men då har det varit tydliga streck! Med yngsta plussade jag på ÄL+ 10 vilket är det tidigaste! :) Tror nog det skulle kunna synas ett otydligt streck dagen innan det också men det syntes att det var ett streck ganska tydligt då! Så ja inte så konstigt att inget syntes nu egentligen. Sen beror ju massor på när ägget fäster!
Nu kommer jag väl ändå inte kunna hålla lig imorgon ändå tyvärr.. Känner inte av livmodern alls på samma sätt idag så kanske hände det något igår? Och under veckan som gått?
Ja det blir spännande att se i alla fall! Tänkte prova på ett sådant där CB tidigt test och håller tummarna på att jag inte får några spök. Har dock förstått det som att det är dem mindre känsliga som oftast "spökar" för flera som testar tidigt.
Håll tummarna för mig! När testar du igen? :) <3