• Mevi1315

BIM December 2019

Nyfiken, någon som tar folsyra innan ni ens är gravid?

• Mevi1315

Jag själv tog folsyra de första tre månaderna med våra två barn. Hörde aldrig att man skulle ta dem innan men köpte en burk idag iaf :)

• Mevi1315

När man redan har barn och måste ?planera? in allt samt att man vill se något på tv.

?Älskling, filmen börjar om en kvart och ungarna har somnat - nu kör vi? ;) grymt romantiskt

• Mevi1315
    Snuffles skrev 2019-12-01 08:39:14 följande:

Haha just det..och ibland känner man kom igen nu, bli klar, innan minstingen vaknar..som sagt väldigt romantiskt!

Haha ja än har det inte kommit till att någon vaknat och står vis dörren och frågar ?vad gör ni??
  • Mevi1315

Dag nio i cykeln och en superstegring på stickan redan. Kroppen har verkligen en egen vilja ibland. Det är nästan lite intressant att följa. Blir mys ikväll!

• Mevi1315
    boshab skrev 2019-12-02 15:20:07 följande:

Härligt! Kul att se nån annan som skriver upp likadant som en själv i ett block och klistrar in stickorna :D Lycka till ikväll ;)

Man blir lite manisk haha, ?får inte gå på toa än fast jag mååååste? hehe
  • Mevi1315

Försöker fatta vilken som är starkast. Blir helt snurrig. Och när räknas då själv ägglossningen?
  • Mevi1315

Har lyckats med tre mys under stegringstiden. Får hoppas det räckte. Är dyngförkyld och dessutom sjukskriven för stress då jobbet är lite upp och ner just nu. Får hoppas på ett plus.

• Mevi1315

För skoj skull kör jag ägglossningstest fram tills dagen man kan börja testa. Lustigt nog så går mina äl test upp igen (redan haft toppen) och har molvärk. Intressant. Sen dyngförkyld på det ;)

• Mevi1315
    Tjoppa12 skrev 2019-12-09 13:48:09 följande:

Ja mina äl-test är också starka igen. Har i tre dagar känt nåt dovt i livmodern och blev igår pangförkyld. När hade du BIM?

20/12 har jag. Känner något nertill så blir intressant. Kände lika förra månaden men det var en kemisk då
  • Mevi1315
    liloma skrev 2019-12-09 14:12:14 följande:

Har BIM 19/12 så vi har nästan samma :)

Känner också något litet, ingen smärta eller så, men nånting i vänster sida som kommer och går lite. Vill ju såklart hoppas att det betyder något!

Spännande! :D
  • Mevi1315

Svagt illamående o molvärk. Dag 21 men inget plus än. Bim 20/12 så är kke tidigt.

• Mevi1315

Ovanligt mycket finnar i ansiktet. Är det ett tecken? Haha brukar knappt ha en enda

Svar på tråden BIM December 2019