BIM December 2019
Det är svårt att hålla sig så jag förstår dig. Håller tummarna att det är ett plus.
Det är svårt att hålla sig så jag förstår dig. Håller tummarna att det är ett plus.
Min lutalfas är 12 dagar +/- 1 dag. Nästa helg är beräknad mens och jag tror inte att det blev något denna gång fast jag hoppas ju och letar tecken hela tiden.
Jag tycker mig känna lite molvärk men det kan bero på något annat. Jag är så nyfiken på att testa men just nu är det alldeles för tidigt. Jag köpte clearblue testa tidigt och funderar på att ta det nästa lördag fast egentligen vill jag testa ännu tidigare. Min bim är på söndag den 15:e, NC har ändrat sig ifrån det jag tidigare uppgav i tråden. När tror ni att det är vettigt att prova testa tidigt?
Åh fattar att du är ledsen Asplövet, kram till dig
Här är en till som har molvärk, men haft typ i 3 dagar. Börjar dock kännas av mer och mer. Har haft känningar i båda äggstockarna också. Är ?bara? på ÄL+7. Beräknad bim är 14e.
Åh, jag undrar exakt samma sak! :)
Har också BIM 15/12 :D
Alltså det är så himla lockande. Men ska nog försöka vänta och se om det blir nån mens innan jag testar. Eller? Jag är kluven! :) Förra månaden testade jag ganska svagt plus på BIM+2. Men sen blev det mf två dagar senare. Vill ju inte få ett negativt test bara för att jag testat för tidigt.
Hur ska du göra? :D
Jag kommer nog testa på onsdag, och sen testa på BIM om mensen inte kommer innan dess. Hur ska du göra? :)
Jag tror att jag fick en nidblödning idag :) det var en extremt liten blödning, typ en droppe. Men hade exakt likadant förra månaden, när jag blev gravid :D
Är 8 dagar efter ÄL idag, om allt är som vanligt. Förra månaden kom den lilla blödningen dag 5 efter ÄL. Jag gör inga test eller mäter temperatur, utan räknar bara dagarna från mens. Så är ju inte helt pålitligt på dagen kanske :D
Spännande är det i alla fall :)
Har för mig att jag läst att det är vanligare att inte få det än att få det :) min kanske inte ens va någon, va så ytterst lite. Men hoppas!
Bim va igår och hade Inge test hemma så jag chansade å tog ett digitalt ägglossningstest. Såhär blev svaret :S jag måste nog till apoteket vid 8, blev så paff samtidigt som det borde kunna indikera på en graviditet? Eller har nån erfarenhet av liknande?
Har nån av er plussat efter starkt ägglossningstest på BIM +1?
Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..
Jodå de var precis som jag misstänkte men ändå inte vågade hoppas på efter månader av besvikelser, jag är gravid!!
Testade positivt igår, CD 28. Men blöder sedan 4 dgr. Började väldigt lätt men har nu ökat. Så orolig för jättetidigt mf.
Jag vet faktiskt inte om man kan räkna så, haha. Men tänkte att eftersom missfallet va så tidigt (bara 4 dagar efter den månadens BIM) så borde inte cykeln vara så rubbad? Jag brukar inte känna av ägglossning, så vet inte om jag haft någon... Haha, känner mig som en riktig newbie när jag läser om hur alla testar och tempar och har stenkoll här på fm. Började tempa igår utifall det inte blir något nu. Men har bara en sån vanlig termometer med en decimal... Men bättre än inget? :D
Tecken är att jag mår lite svagt illa och har gjort i typ en vecka. Är mer hungrig än vanligt. Känner mig ?svalkad? runt nedre delen av magen som att det är uppvärmt där. Öm i ländryggen. Vaknar varje natt för att kissa. Har fått typ två droppar blod, en igår och en för två dagar sen. Tänker att det kan vara nidblödning? Fick lika förra månaden nämligen :)
Oj nu blev det lång text. Sorry! :)
Hur känns det för dig nu? Redo att testa direkt igen?
Åh vad spännande! Hur känner du dig??
Jag kommer försöka vänta till söndag :) kanske lördag... :D
Jag plussade i morse????
Men grattis !! När var BIM?
Nu är det ingen tvekan längre <3
Jag hoppar nu över till "väntar barn" gruppen
Hoppas få träffa på många av er där :)