BIM December 2019
Får man fråga vad du jobbar med? Jobbar sj på äldreboende där det är mycket fysiskt
Får man fråga vad du jobbar med? Jobbar sj på äldreboende där det är mycket fysiskt
Ja jag hoppas man har förstående kollegor som hjälper till. Samarbetet är inte på topp där just nu men hoppas det kommer funka den dagen det blir av
Några som skriver om sin jobbsituation så vet inte vem jag ska citera haha. Men kommer också behöva säga till min chef tidigt vid en eventuell graviditet, vilket känns halvjobbigt. Dels för att han måste säga till personalplaceraren, vill helst inte att det ska läcka ut så att hela arbetsplatsen vet. Framför allt eftersom jag måste säga det tidigt för att omplaceras :/
Kommer även säga att han inte ska säga till någon men förstår att han måste säga det till personen som sköter schema och placering.
Ouch! Det är tidigt! Typ direkt efter ett plus. Men man måste ju göra det som är bäst för bebis. Jag kan nog vänta till v7/8 ungefär beroende på när under månaden det är! Så är väl inte jättetidigt men vissa kan ju dröja riktigt länge :)
Och på tal om symptom så har jag haft lite stickningar vid livmodern i några dagar och nu känns det konstigt vid livmodern. Det gör inte ont men känns. Vet inte hur jag ska förklara...
Fick en rosa flytning i lördags också. Och har ömma bröst. Men vet inte vad som är pga vad haha :)
Blev du sjukskriven med förra barnet eller hur länge kunde du jobba?
Tror att jag plussade idag, på BIM-4.
Skrev ett inlägg igår eller när det nu var att jag hade varit hos gyn o han sa att jag kanske släpper två ägg.
Idag skickar min storasyster o skriver att hon väntar tvillingar :D snacka om en chock. Hon o jag hade skojat om detta i måndags när jag såg hennes mage. Den var så stor för att vara i vecka 13.
Sen berätta jag om mitt besök hos gyn.
Så det är verkligen så att vi bär på den genen! Herre jävlar!!
Jag hoppas jag endast släpper ett ägg nu alltså haha!!!
Hej på er! Vi har ej planerat detta men jag misstänker att jag kan ha blivi gravid och är de så så är de välkommet. :) Anledningen till att jag misstänker detta är att jag tror att jag kan ha fått en nikblödning igår!? Nån som har erfarenhet av detta och kan berätta hur de va för er?
Jag kopierar och lägger in mig i listan =)
1/12 - Pewc, Snarttrettiochtrevar89
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92, pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315,
22/12 - MissJibs
23/12 - patzy90, myownworstenemy
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
28/12 - Supertrio
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
Plussat:
FruA2019
Hoppas på sladdis
Shit spännande! : DTror du att du hade det idag då alltså?
Nej aldrig vad ja vet och jag har fyra barn sedan innan :) jag har aldrig mellanblödningar och jag och sambon har inte myst så kontaktblödning va de inte heller igår.
Med risk för att det kan låta äckligt så va min nidis i så fall brun/slemmig och det kom ganska mycke på pappret och flera gånger när jag torka mig, men toa besöken sen dess så har inte varit något. Det är därför jag är osäker på om de va nidblödning då de va brunt men de lär vi märka :) hur har det varit för dig?
Ja detta blir ju onekligen spännande!! Jag vet alla skriver just ljusrosa därför blir man osäker. Mitt va också en hint av rött! Och det har verkligen börjat kännas lite annorlunda i magen här med. Vi får se vart det tar vägen, men kul att ha samma symptom! Blev de bara en gång för dig eller fortsätter det komma? När hade du äl?
Okej! Ja men då är de ju lätt att ha koll. Enligt olika sidor på nätet så är de antingen den 20:e el 22:e. Men jag hade tydliga tecken på äl den 20 så jag tror det va då. Nidis kom iså fall altså 7 dagar efter äl. Vilket borde kunna stämma när ägget brukar fästa har jag läst. Usch va nervös man blir ..