Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM December 2019

Sofieelises skrev 2019-12-19 13:02:03 följande:

Känns verkligen som att kroppen spelar mig ett spratt.. Äl+11 idag (eller 1-2 dagar kortare, inte helt 100 på ÄL), känner mig SÅ varm (som jag gjort vid min andra graviditeter, feberkänsla liksom.. Brukar ha blodblandade flytningar 2-3 dgr innan mens, bim imorgon, men inga blodiga flytningar..

Svagt plus på cb igårkväll, negativt cb nu på fm, kanske kunde ana en suupersvag skugga (hade dock inte hållt mig lika länge och urinen var mer utspädd).. Kommer inte mensen imorgon testar jag igen.

Vet inte vad jag vill med texten, är så jobbigt att leva i den här limbon just nu..

Jag pendlar mellan febervarm och sen kan det snabbt pendla och bli kallt. Känns som massa hormoner som spelar än ett spratt....!igår när jag städade mådde jag precis som när man hör något ansträngande vid feber!
  • hundenhubbe
    MissJibs skrev 2019-12-19 15:08:27 följande:

Beställde från apotea o då kunde man välja hemleverans o mitt paket kommer imorgon mellan 18-22. O då bor jag i Norrland

Bor också Norrland och då stod de att leveransen kunde ta längre tid. Men en vecka triddebjag aldrig eller kanske mer. Får alltid hemleverans fast jag inte väljer de xD den som lämnar trycker ner xD
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-19 14:48:52 följande:

Men neeeeej!!! Vad långsamma dom var nu då! Typiskt ju. Finns det inga andra testa tidigt som du kan köpa på apotek då? Hemskt att vänta tills på måndag.

Ja känns olidligt!! Finns inget med testa tidigt men vanliga finns. Får ta mig till något apotek isåfall! Hoppas jag får dom imorgon... då blir de test på lördag!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-19 16:11:56 följande:

Håller tummarna!!!

Åh jag vet inte om jag vågar testa imorgon med mitt sådant tidiga test. Enligt min app ska jag va bim-4 då... Men eftersom att jag tror att min ägglossning kom en dag senare så borde det vara bim-5...

Om du kan håll dig till lördag för då borde det vara pålitligt! Jag jobbat lördag morgonpass... Får jag stickorna imorgon testar jag på lördag iaf! Är det negativt då blev det inget för då är de äl+11 och bim-3! Hoppar imorgon nu när jag inte har något. Hade jag haft hade jag testat. Du får typ bedömma vad som är jobbigast: inte testa och analysera eller testa och ev visa negativt för att den kan va för tidigt?
  • hundenhubbe
    MammaS4 skrev 2019-12-19 18:34:33 följande:

Kul med fler från Norrland jag håller tummarna för er att ni också kommer över på plussatsidan.

Från vart i Norrland? :)
  • hundenhubbe
    Grilimy skrev 2019-12-19 20:13:32 följande:

Åååh jag blir så ledsen. :( Idag har mensvärken börjat så nu dog hoppet om ett plus på julafton. :(((((

Det är värk i äggstocksområdet och där har man knappast ont vid graviditet, då är det ju livmodern som har växtvärk. Sju år sedan jag var gravid sist så har glömt bort känslan. Men det här känns som mens att vänta på julafton. :(

Jag hade ont både livmoder och äggstockar! Vanligt att det är värk i hela det området.
  • hundenhubbe
    MammaS4 skrev 2019-12-19 21:30:19 följande:

Jag bor några mil utanför Piteå. Du då?

Östersund :)
  • hundenhubbe

Igår vart det ambulans in till sjukhuset med en tjej som hade krupp som vägra släppa och gjorde henne slö och sjönk i situation. Hon mår bra nu efter medicin! Men huvva vad jobbigt de var där ett tag. Tur man jobbar inom vården och är "van " med folk som inte får luft..

Vakna upp med illamående och så jäkla ond mensvärk!! Sån här värk jag brukar ha samma dag som mensen ska komma...! Långt ner och gör så ont, tror det är därför jag mår illa. Mensen kanske kommer tidigare? Suck..

• hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-20 10:04:39 följande:

Stackars liten! Hoppas hon mår bättre nu <3

Om du har så stark mensvärk och illamående kanske det betyder något annat.... :) Håller tummarna. Tror du testet kommer idag?

Jag tog ett av mina tidiga test imorse... Det var såklart negativt som jag antog. Men är bim -4 eller till och med bim-5 så är antagligen för tidigt för att testa ändå. Men hoppet lever kvar! Mensvärk och ont i brösten idag (så brukar det vara innan mens så inget nytt där egentligen).

Nu är hon sig själv igen och mår bra :) jag var tvungen att springa på toa imorse gör var säker att mensen kom för hade exakt samma mensvärk som samma dag som mens men inte ens brunt bara massa flytningar. Har lugnat ner sig lite nu men fortfarande rejält molande... Mår illa av de som sagt... Ska ut och titta efter 13!! Hoppas hoppas dom kommer idag!! Jag har också väldigt ömma bröst men brukar också ha de så får inte de för ett tecken! Säkert för tidigt!! Håller tummarna att de kommer ett streck snart <3 annars får vi dynasti januaritråden och peppa varandra, men hoppas inte <3
  • hundenhubbe
    Hadt skrev 2019-12-20 07:23:52 följande:

Samma test, bara i olika vinklar för ljuset är så dåligt. Ej redigerat.

Ser strecket tydligt i verkligheten inget snack om att där är ett streck.

Är bara orolig för spök.

Tycker mig se en blå nyans, särskilt i verkligheten.

Är ett CB testa tidigt.

Är idag vad jag tror ÄL+10/11.

Beräknad mens den 25e, haft långa cykler senaste mensarna.

Vad tror ni?

Jag tror det är ett plus :)
Svar på tråden BIM December 2019