BIM December 2019
V 3+4 :)
V 3+4 :)
Grattis alla som pussat.
Har bim 30 el 31 dec.
Dock åker mannen iväg den dagen jag har ägglossning.. Kan man hoppas på tur iom att vi myser dagarna innan?
Ni som haft koll på ägglossning å plussat har ni haft sex just den dagen?
Gjorde ett CB tidig detektion igår och fick (svagt) positivt. Dock var min mamma och syster osäker på om det verkligen var positivt.
Idag (eller ja.. mitt i natten då jag inte kunde sova) testade jag med RFSU sticka (med vanlig känslighet) och fick svagt på den med (vecka 3+2 idag). Var så inställd på helt blankt eftersom strecket på testa tidigt igår var så svagt. Med tanke på att det är så tidigt så förstår jag ju att något kan hända och jag har haft ont i magen som stark mensvärk till och från i någon vecka nu, men kanske vågar jag hoppas att det är något i magen som gror :)
??
Hej på er^^
Dyker in här om det är okej:)
Har bim imorgon.
Köpte apotekets två pack gravtest och de visade svagt igår och aningens starkare idag.
De borde vara nåt då va?
Lägger in En bild på morgonens test.
Ska göra ett till på lördag så hormonet får öka i lugn och ro on det är någon son flyttat in :)
Bara 74 % på bim? Låter lågt! Men kul om de stämmer för de ger mkt hopp :)
Om man räknar att man har mens 14 dagar efter äl så är bim på dag 15 alltså 80% testar positivt då.
Tjejer!
Hjälp!
bim imorrn. Ser jag i syne? Är det spökstreck? Help.
Asså man ser ju inte så mkt då va.. men man kan ana något va?! Jag vet inte exakt när jag ska ha mens eller när äl var! Men sist jag fick mens va den 29/11 så borde ju få mens mellan 25-29 kanske?! Och jag har hög temp (med typ 0,5-1 grad mer än vanligt) har liiiiite smått mensvärk till o från. Är sjukt jävla trött (fast å andra sidan är det årets mörkaste tid med o jag har en livlig ettåring också) annars inget märkvärdigt jo kanske mitt humör dä. Och med första barnet märkte jag ingen skillnad på mig alls! Plussade på bim dagen då och hade inga symtom de kom nog i v8-9 då har jag för mig... hoppas nu!!!!! Ska ta ett test igen om två dagar o se! Inbillar mig att det inte är nått för o inte bli besviken. Det hade varit kul o plussa o lägga i sambons julklapp..
Har vaknat de senaste två dagarna och känt mig bakis, illamående och det svider i mellangärdet.
Det översta testet dock jag igår eftermiddag och den andra imorse, äl 9 och 10 (troligtvis då cykeln har varit knäpp denna månad)
Vad tror ni?
Håller med om att det känns för synligt för att va spök, men ingenting förvånar mig längre haha :P Kanske ännu finns hopp, är på ÄL +11 idag. Förra graviditeten (missfall) så fick jag negativt med digital på +11 men positivt på +12, så vem vet :)
Alltså jag är gravid!! Kan knappt fatta det. Så glad och lite rädd haha. En försenad julklapp <3
Tjejer jag troooor jag plussade precis. Detta är taget idag nyss på BIM -3 BIM-4 nånting. Inte 100 exakt. Såg strecket efter typ 2 minuter. Eller ser jag i syne??
Babyplan äl+12 morgonurin
Apotekets äl+12 kvällsurin
Inbillar jag mig att de är svag skugga på båda?
Äl + 13 idag, jag tycker mig se något men sambon tycker att det är ett sånt där "där borde det bli något om jag varit gravid" sträck. Jag tror jag börjar bli galen.