• Grilimy

BIM December 2019

Hoppar in här jag med. Bör ha äl nästa vecka någon gång mellan tisdag-fredag och bim 27/12.
    Dock kräktes jag i morse (se annan tom tråd) kan vara magsjuka såklart men blev inget mer kräk efter det. (än) Så ett litet hopp tändes trots riklig men kort mens förra tis-ons. Tror dock egentligen inte på gravid så vi satsar på nästa veckas äl. Glad

• Grilimy

Jag ska testa på julafton. Har inga symtom alls och inga förhoppningar efter alla negativa men bara ifall vi skulle få en julklapp så vill jag testa redan då. :) Är ändå inställd på neg så blir inte så att julen blir förstörd för det. Har bim 24-27 lite oregelbunden mens.

• Grilimy

Åååh jag blir så ledsen. :( Idag har mensvärken börjat så nu dog hoppet om ett plus på julafton. :(((((

Det är värk i äggstocksområdet och där har man knappast ont vid graviditet, då är det ju livmodern som har växtvärk. Sju år sedan jag var gravid sist så har glömt bort känslan. Men det här känns som mens att vänta på julafton. :(

• Grilimy

Åååh jag blir så ledsen. :( Idag har mensvärken börjat så nu dog hoppet om ett plus på julafton. :(((((

Det är värk i äggstocksområdet och där har man knappast ont vid graviditet, då är det ju livmodern som har växtvärk. Sju år sedan jag var gravid sist så har glömt bort känslan. Men det här känns som mens att vänta på julafton. :(

• Grilimy
    Loea skrev 2019-12-19 20:24:50 följande:

Kan det inte vara ägglossning som gör ont då? Jag har alltid (eller sen jag slutade med preventivmedel är mer korrekt) ont i äggstockarna under och efter ägglossning. Hoppas det går över!

Nej :( ägglossning hade jag den 10e och har Bim 24e men lutar åt mens till jul istället. :(
  • Grilimy
    Loea skrev 2019-12-19 20:24:50 följande:

Kan det inte vara ägglossning som gör ont då? Jag har alltid (eller sen jag slutade med preventivmedel är mer korrekt) ont i äggstockarna under och efter ägglossning. Hoppas det går över!

Nej :( ägglossning hade jag den 10e och har Bim 24e men lutar åt mens till jul istället. :(
  • Grilimy
    hundenhubbe skrev 2019-12-19 20:34:42 följande:

Jag hade ont både livmoder och äggstockar! Vanligt att det är värk i hela det området.

Det låter ju hoppfullt ändå. :) Men känslan säger mens på g. Bara att invänta julafton.
  • Grilimy
    Romu skrev 2019-12-20 21:52:48 följande:

Kunde inte hålla mig.. Var tvungen o ta ett annat.

Är det här sant?

Kmr nog inte kunna tro det fören jag tar ett digitalt på måndag. Hoppas mensen ej kommer imorrn!

Grattis! :)
  • Grilimy

12/12 - Mirum, FELT, s0ff

13/12 - Tjoppa12

14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina

15/12 - MsSuzyLee

16/12 - solkakan

19/12 - liloma, Nyckelpiga2017

20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86

22/12 - MissJibs, Luthiens, Fnattilur

23/12 - , myownworstenemy,

24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym, Grilimy

25/12 - rmj

26/12 - Link92

27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89

28/12 - Supertrio, larssonc

30/12 - PelloBello

31/12 - Em595, Pewc

Plussat:

Linnmal

Emmiealina

Hoppas på sladdis

FruA2019

Mamma2014

Smuffsan

Bobbycar92

Hoppas96

Lillaräkan1919

Patzy90

MammaS4

• Grilimy
    Loea skrev 2019-12-23 15:55:06 följande:

Har någon annan en rand ner från naveln? Kan inte komma på om jag haft en sån innan mens. Vet någon vad det betyder?

Det här jag haft de graviditeter jag väntat pojkar. Kan ju vara en slump förstås. :)
  • Grilimy

Två tester inhandlade tills i morgon bitti! Nervöst. :) Har känt mig gravid i några dagar men nu tror jag att det bara som mensen är på g. Vågar inte hoppas.

• Grilimy
    Loea skrev 2019-12-23 17:10:04 följande:

Hur tidigt kunde du se strecket? :)

Det minns jag tyvärr inte, men inte jättetidigt.
  • Grilimy

Testade negativt kl 05 i morse och kl 10 kom mensen. :(

Men God Jul och Grattis till er som plussat! :)

• Grilimy
    Anonym (Cassandra) skrev 2019-12-24 20:28:20 följande:

Behöver lite pepp. Bim+2 utan mens med en mens som vanligtvis är punktlig och massa symptom. Tänker att det kommer ske ett julmirakel men firar jul långt bort så får vänta med test.

Sen nu på kvällen kom en liten blödning (min mens brukar börja med lite spotting) hur orkar ni som försöker med besvikelsen när man har hoppats som jag har? Jag känner mig så nere på julafton jag trodde igår att det verkligen kunde ske.

Samtidigt berättar en som vi firar jul med att de är i v.7 och ska få barn. Usch detta tär i hjärtat fast jag såklart är glad för dom! Ni alla som försöker är så jäkla tappra!

Det är så ledsamt varje negativ test. Fast jag börjat ställa in mig på att det inte kommer bli något så finns det där hoppet alltid ändå, och fast jag lovar mig att inte bli ledsen så blir jag förtvivlad varje gång. Så ledsen idag efter morgonens test. Kände mig verkligen gravid. Men var visst bara skengravid. :( Kämpa på! Vi hoppas in i det sista. Kram
Svar på tråden BIM December 2019