Inlägg från: Anonym (St92e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (St92e)

BIM December 2019

Hoppar in här då jag precis fått mens. Så nu tar vi nya tag mot försök nummer 2. Har inte full koll på cykeln då jag slutade med minipiller för 3 veckor sedan, tänker att bim borde vara runt 13-14e december. Hade ÄL runt 3e nov (fullt utslag på cb digital1-2 nov). Heja oss alla, nu hoppas vi på en massa plus i december!!

• Anonym (St92e)
    Mevi1315 skrev 2019-11-29 15:40:25 följande:

Nyfiken, någon som tar folsyra innan ni ens är gravid?

Jag tar och har tagit cirka 7-8 månader. För att hinna bygga upp en okej dos av folsyra i kroppen. Vi har precis börjat försöka få barn nu.
  • Anonym (St92e)

Hallå hallå, jag är på ÄL+7 och inatt vaknade jag av väldig molvärk i magen (har haft molande innan men detta var starkare) och tempar. Igår låg tempen på 37, idag en dipp på cirka 0,35 grader. Har även ilningar vid blygdbenet och i sidorna ner i ljumskarna. Har som mensvärk (både i rygg och mage). Ska ha mens om 5 dagar (eller förhoppningsvis kommer ingen). Någon mer som har haft så här?

• Anonym (St92e)

Jaha där försvann all molvärk i princip... väldigt konstigt. Är på ÄL+7 och bim-5. Har liiite dragningar i äggstockarna men allt annat i rygg och mage är poff borta. Någon annan som har fått så innan bim?

• Anonym (St92e)

En fråga om tempning...

När jag tar tempen i höger sida under tungan hade jag 36.81 och vänster sida under tungan 36.91... vilken temp ska man lita på??

• Anonym (St92e)

Om man testade med predictor early imorse på bim-2 och visade negativt.. är det kört då? Den ska ju kunna mäta så lite som 10 hcg framför 20-25 som de flesta andra gravtesterna. Hade ÄL cd 18 och är på cd 30 idag. Längsta cykeln på länge och än är den inte slut.

Svar på tråden BIM December 2019