BIM December 2019
Kommer nog att hoppa in här inom kort. Dag 28 inget plus o molvärk i 1,5 v så det kommer nog. Återkommer med datum.
Kommer nog att hoppa in här inom kort. Dag 28 inget plus o molvärk i 1,5 v så det kommer nog. Återkommer med datum.
Fick ett svagt plus på dag 30 som nyss rann ut...
Nästa BIM den 20 december.
Fick ett svagt plus på dag 30 som nyss rann ut...
Nästa BIM den 20 december.
La in mig nyss
1/12 - Pewc, FruA2019, Snarttrettiochtrevar89, hoppas på sladdis.
2/12 - Nixtie
3/12 bobbycar92
4/12 - Linnmal
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, Mamma2014
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18
11/12 - Smuffsan, MW90
12/12 - Mirum, FELT
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883
16/12 - solkakan
19/12 liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315
23/12 patzy90
24/12 Nicciz
Jag förstår helt vad du menar. För mig har det inte blivit mindre pirrigt bara för att vi har barn sen tidigare. Nervositeten för mig kommer dock framförallt pga jobbet. Jag har en tuff arbetsmiljö som inte är optimal att vara gravid i.
Jag förstår helt vad du menar. För mig har det inte blivit mindre pirrigt bara för att vi har barn sen tidigare. Nervositeten för mig kommer dock framförallt pga jobbet. Jag har en tuff arbetsmiljö som inte är optimal att vara gravid i.
Jag jobbar också inom vården, där det periodvis förekommer hög vårdtyngd. Är däremot mer rädd för t.ex. cytostatika och andra läkemedel som är dåliga vid en graviditet. Kommer berätta för min chef rätt tidigt just för att kunna undvika att arbeta nära vissa läkemedel. Kan kanske vara en idé för dig med så man på något vis kan komma överens om att du inte behöver ta den tyngsta biten när du är längre in i graviditeten? :)
Jaså, så spännande! Hur kommer det sig om man får fråga?
Jag vill ju inte gärna ha det, tycker inte att det skulle passa vår situation just nu.
Därav att jag hoppas på att det bara är ett ägg som släpper.
Men jag hade aldrig blivit ledsen om jag fått beskedet om tvillingar, mer skräck på hur man ska lösa allt ;)
Tack, håller tummarna för dig med!
Vad spännande att det börjar komma plus! Jag sitter här på jobbet och är trött och har huvudvärk. Kaffet smakar fortfarande märkligt och igårkväll hade jag massor av känningar och drag kring nedre delen av magen. Så nyfiken!
Det är ju också ett slags pirr. Håller tummarna!