BIM December 2019
Hoppar med in i tråden :) tog ut min spiral 13/11. Fick min mens 15/11 Så nu inväntar jag ägglossning. Enligt NC har jag BIM 13/12.
Ska bli roligt att börja bebisverkstad igen :)
Hoppar med in i tråden :) tog ut min spiral 13/11. Fick min mens 15/11 Så nu inväntar jag ägglossning. Enligt NC har jag BIM 13/12.
Ska bli roligt att börja bebisverkstad igen :)
Spännande "från tre till fyra"
Jag tog ut min spiral i september men min första mens dröjde nästan 7 veckor innan den kom igång.
Så första försöket blev det inget, så nu satsar vi på nästa försök :)
Vi har tre barn sedan tidigare men vill ha en liten till
Vad tror ni, inte riktigt positivt ännu va på ägglossningstesten?
Positivt nu va? :D (kvalitén blir dålig när man laddar upp)
Är inte van vid att sträcken ska vara så bleka som dina är. Jag kör med testlagret och det går inte missa ett positivt test med dom. Men sträcken på din sticka är väl helt klart jämn starka vilket borde vara äl trots att de är svaga tänker jag :)?
Kul med lite plus redan, grattis till er!
Vilka här kör med natural cycles?
Inbillar jag mig bara att det är ett svaaaagt streck?
Har blödit hela natten så mitt plus var inte långvarigt.. Bm sa på telefon att det med största sannolikhet är ett missfall. Fy fan vad jobbigt detta är..
Är där en skugga?
Hade ÄL förra måndagen. Fick idag hem testa tidigt babyplan. Tog ett test nu på eftermiddagen. När jag kollar väldigt noga ser jag en skugga. Har fått redigera för att det ska synas lika mycket som det gör IRL.
Har ni fått spökstreck av babyplan innan? Bara intresserad och kommer inte räkna att jag är gravid på detta testet :)
Har bara hört att många fått falska plus på dom men inte testat själv. Hoppas ditt är äkta :)
Dagens test. Idag tyckte jag att jag såg tydligare än igår.
Har ett digitalt hemma men det är inte lika känsligt som detta test. Tar nog det imorgon då jag ska på julbord på lördag. Attans hur ska man kunna hålla det hemligt då jag alltid dricker vin med dessa personer haha (vi är 6 personer och 2 av dessa är min sambos föräldrar) vill berätta för dem tidigt men kanske inte just där och då
Okej nu vågar jag nog säga att jag är gravid (a)
Yay grattis!! Vilken dag är du?
Hej jag har följt denna gruppen lite på avstånd, har haft två tidiga missfall på raken där mensen kommit en vecka senare än beräknat ungefär. Senaste missfallet började 18 november och jag var inne på gyn ett par dagar senare för att få konstaterat att allt var borta och gjorde även ett negativt graviditetstest.
Hatar verkligen denna väntan på att ta graviditetstest och hela tiden leta symptom och denna månaden har jag inte känt något speciellt förutom att jag varit på väldigt dåligt humör och känslig. Har två barn sedan tidigare och har båda graviditeterna fått tidiga symptom såsom ömma bröst och blivit andfådd lätt.
Jag tror att bim är imorgon om det inte blivit alldeles knas efter missfallen och jag gjorde ett testa tidigt i måndags som visade negativt, gjorde ett nytt test i torsdags Med kvällsurinen och även det var negativt. Har hela tiden ställt in mig på att det inte blivit något och har hoppats på att mensen bara kommer så vi kan göra ett nytt försök. MEN, tog ett test i morse mest för skoj skull då jag har många tester kvar och jag hållt mig hela natten. Tycker att jag ser ett streck till men vågar inte hoppas, det syntes som sagt ingenting i torsdags och nu detta? Hoppas men är livrädd för ännu ett missfall.
Är det någon här som tänkt berätta för släkten under jul? Vilken vecka är ni i då? :)