Inlägg från: Anonym (Fiia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fiia)

BIM December 2019

Hej! Har precis bestämt med min sambo/fästman att vi ska skaffa barn ???? Vi försöker inte aktivt utan vi tar det lite som det kommer. Har ÄL nu 25-26/11 och har BIM 11/12. Men jag måste säga att jag är nervös både för att jag skulle kunna bli/va det och för att inte vara det. Är det någon som känner likadant?

// Fia

• Anonym (Fiia)

Ja detta pirret gör hela mig helt galen! Hade vart skönt att få veta det med en gång i stället haha.

Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-11-25 15:22:37 följande:

Jag förstår helt vad du menar. För mig har det inte blivit mindre pirrigt bara för att vi har barn sen tidigare. Nervositeten för mig kommer dock framförallt pga jobbet. Jag har en tuff arbetsmiljö som inte är optimal att vara gravid i.

• Anonym (Fiia)

Hej! Jag har bim 13/12! Har en fråga till alla er här inne angående endometrios, någon som har det? Jag har nämligen väldigt ont vid ägglossning men denna månaden varade smärtan ovanligt länge typ 4-5 dagar. Sen nu efter äl+7 så har jag fortfarande ont i nedre delen av magen och i äggstockarna. Någon annan med denna diagnos som upplevt samma?

Tacksam för svar.

Svar på tråden BIM December 2019