Inlägg från: Nyckelpiga2017 |Visa alla inlägg
  • Nyckelpiga2017

BIM December 2019

Hej brudar!

Jag hoppar gärna in här då min mens punkligt kom idag. Nu försök 8 med fjärde barnet, använder clearblue fertilitetsmonitor, har kort lutealfas men hoppas det ska gå vägen nu. Min nästa bim spår flo till 19/12 men kan ändras beroende på när äl inträffar.

1/12 Pewc, FruA2019

2/12 - Nixtie

4/12 - Linnmal

5/12 - boshab

7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore1

9/12- Asplövet18

11/12 - Smuffsan

12/12 - Mirum

13/12 - Tjoppa12

16/12 - solkakan

19/12 liloma, Nyckelpiga2017

24/12 Nicciz

Gravida: Stoltmoster

• Nyckelpiga2017
    hundenhubbe skrev 2019-11-26 10:29:17 följande:

Mensen börjar ta slut och vi tar nya tag! Försök nummer 6 för tredje barnet. Bim på självaste julafton! Så hoppas det blir en underbar julklapp :D

Välkommen hit men samtidigt synd att vi stöter ihop igen. Min mens är också på sluttampen så vi är i samma fas igen. Håller tummarna för att december är vår månad.
  • Nyckelpiga2017
    Myshumlan skrev 2019-12-03 03:07:35 följande:

Jag vill också vara med!!

Så skönt att veta att inte vara ensam, min man tycker jag är besatt för jag pratar om det konstant, hahaha! Eftersom bara han och jag vet om det, så kan det vara skönt att ha er! Speciellt eftersom vi går igenom samma sak! Min mens började igår! Sen har jag precis köpt ClearBlue fertilitetsmonitor som jag ska börja med idag! Någon mer så kör med den eller provat och har erfarenhet?

Jag använder också monitor och tycker det är supersmidigt och enkelt motför ägglossningstest. Hoppas du blir nöjd med :)
  • Nyckelpiga2017

Spännande att se att lite pluss börjat komma redan. Jag fick hög fertilitet på min cb monitor i måndags, har inte fått maximal än men det känns bra då sambon jobbat hur mycket som helst så har vi bara lyckats få till det 1 gång igår. Nu ska jag också lägga mig för imorn väntar tenta för mig och förhoppningsvis lite mys så jag behöver ladda batterierna, sov gott!

• Nyckelpiga2017

Nu lämnar jag tråden eftersom vi inte har någon chans att lyckas denna månad och jag behöver en familjelivspaus. Lycka till allihopa! Jag håller tummarna för er

Svar på tråden BIM December 2019