BIM December 2019
Hoppar in här då mensen kom idag. BIM 19/12. Hoppas på glada nyheter till jul!
Hoppar in här då mensen kom idag. BIM 19/12. Hoppas på glada nyheter till jul!
Igår var lyckligaste dagen i mitt liv, jag fick plussa!
Idag är den värstadageni mitt liv. Jag sökte för svåra magsmärtor hos gyn.
Jag är i vecka 7 men graviditeten är utanför livmodern. Den sitter i äggledaren och det enda dom Kan göra är att operera. Ta bort min graviditet och även min äggledare.
Jag är så förkrossad, rädd och ledsen
20/12 har jag. Känner något nertill så blir intressant. Kände lika förra månaden men det var en kemisk då
Hej!
Har följt här ett tag nu och tänkte dela med mig av min lilla historia.
Jag hade bim 4/12 +- 2 dagar, min mens brukar inte komma exakt på dagen. Den 2/12 fick jag en blödning som verkligen var rött blod och tänkte att det var kört. Men efter att bara fått en liten blödning 2/12 och 3/12 tyckte jag det var konstigt då jag brukar blöda extremt mycket i 7 dagar. Men inga positiva tester. Senast i lördags 7/12 var testet negativt. Men när mensen inte kommit än så testa jag igår och då blev det såhär! På kvällen tog jag även ett digitalt som visade Gravid 1-2! Heja alla, testa inte förtidigt för man blir bara besviken.
Hej alla..
Spännande att följa er! Själv hade jag ÄL i lördags eller söndags så nu är jag alltså på ÄL+4/5 - den här jäkla väntan tills man kan testa är oliiiiiiidlig. BIM nästa torsdag.. Tänkte stå ut med att ta ett test tills på söndag, trots att jag vet att det är för tidigt (då kommer jag alltså att vara på ÄL+7/8. Sen blir det väl varje dag fram till bim som den testmissbrukare jag är.
Haft två tidiga missfall, ett i juli och ett i september, så det känns som att det är min tur nu..
Äl +6/7 idag.. Ska försöka hålla mig från att testa tills på måndag på äl + 8/9. Dagarna sniiiiiiiglar dig fram, fasen så dryg denna väntan är.
Någon annan som är ungefär på samma ställe i cykeln?
Samma här, bim på torsdag. Tänker redan att det är kört och att vi preciiiiis missade äl. Hade äl-flytningar på lördagen men inte sex förrän söndagkväll.. Så säkert kört. Vill inte hoppas för blir så besviken :(
Följt denna tråden länge. Så spännande att följa! Ikväll kunde jag inte hålla mig utan testade för första gången. Kan ni hjälpa mig tyda detta? Är på bim -3 eller -2.
Spännande! Hoppas du får ett plus idag! :) Jag har haft molvärk i tjejmagen sedan ägglossning (drar och sticker om vartannat) samt ömma svullna bröst. Började på ena bröstet under armhålan och på sidan, nu har jag så på båda. Tröttare än vanligt. Det är nog allt :)
Jag vaknade tidigt idag och testade med cb. Jag fick ett starkt plus. Jag är gravid!! <3
Fortsätt mensvärk nästan konstant långt långt ner i magen, väldigt molande. Även mkt bubbligt i magen. Flytningar och igår kväll började brösten ömma. Negativt babyplan imorse, äl +9. Hoppas mina riktiga testa tidigt kommer idag så jag kan testa imorgon. Men fick en känsla imorse att jag var gravid som sedan byttes till no way att dehär gick vägen. Så jobbigt att kastas från en känsla till en annan..!
Åh vad kul! Vågar aldrig lite på tidiga tester, dom kan ju visa fel åt båda hållen. Sen kan man ju inte hålla sig från att testa ändå men vågar inte lita på något förens efter bim. Grattis!! :D