Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
Det ser hoppfullt ut för oss denna kväll på rd9. Testdag om två dagar, men vi bestämde att ta ett digitalt redan imorgon!
Det ser hoppfullt ut för oss denna kväll på rd9. Testdag om två dagar, men vi bestämde att ta ett digitalt redan imorgon!
Jaa nu så vart det skillnad :) grattis
Förstår det :)
Jag mår inget vidare alls :( va hos läkarn idag & ännu mera vätska hade uppkommit
Ska till läkarn i morg igen
So far so good!! :)
Såhär ser det ut hos oss denna vackra morgon :)
Ruvardag 10
Grattis!! Nu ser man ju jättetydligt streck!
Idag hade jag min testdag så glad att strecken så distinkta. När jag fått riktigt tidiga missfall tidigare har strecken varit betydligt svagare. Det finns hopp :)
Kontaktade min gynekolog och de förmedlar till nordic i Gbg. De vill jag ska boka tid för vul typ v 7 men det låter lite tidigt?
GRATTIS!!! all lycka nu :)
Idag har jag haft rätt mycket typ stickningar långt ner i livmoder men även ut mot ena sidan äggstock. Ni andra som känner nåt?
Har bokat tid för vul 20 april, exakt 5 v efter ägguttag :)
Ja det sägs att 5+3 börjar hjärtat slå. Ändå säger läkarna oftast att man sällan ser det före 6+ eller 7+, beroende på ultraljudsmaskinen... Ju senare du går desto säkrare ;)
För mig var det iaf att se och inte höra så pass tidigt, först då de lyssnar utanpå magen får man väl höra ljudet :)