Kiiwii90 skrev 2020-01-23 09:21:36 följande:
Ja så orättvist. Till och med de tjejkompisar jag har som sagt att de inte vill/ska ha barn har hunnit få barn. Jag har haft stark barnlängtan sen jag var 20 år.
Hans ena barn brukar fråga ofta och vill gärna ha ett syskon och vi har sagt att det kommer när det kommer. Tänker att när vi börjar med sprutorna får vi förklara lite om processen på ett barnvänligt sätt.
Låter klokt det stora "barnet" är 13 och bor hos oss på hel tid så för honom har vi berättat för.
Den lilla är 7 och har pratat om att hon vill ha små syskon sedan hon var 3. (Så pass mycket att dagisfröknarna kom och gratulerade min sambo på dagis när hon var liten för hon skulle minsann ha syskon.) Henne har vi inte berättat för och tror inte att vi kommer göra det innan vi får ett lyckat resultat.
En annan grej vi ska börja med sprutorna som sagt lördag eller söndag och jag har fortfarande inte fått något recept.
Ringde igår och de sa att de skulle skicka det under förmiddagen idag. Börjar bli sjukt stressad men vill inte hålla på och ringa och tjata. Verkar inte som att apoteken i min närhet har medicinen inne så man måste säkert beställa den dessutom.