Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
Ok, jättebra med TSH. Du kan ta ett allmänt test för vitaminer och mineraler privat via werlabs eller blodkollen. På Olga laddar man upp förutom folsyra med Omega, Vitamin D, Magnesium efter insättning. Zink, B12 är också viktigt. Vitaminer och mineraler är viktigt att kolla av, något man ignorerar här.
Angående AMH. Alltså kvinnor med lika lågt AMH som jag har (0,2) har kunnat lyckats. På Olga ville de testa med mina egna två försök med ett så lågt AMH och för min del kan man få ut 1-2 ägg vid äggplock om jag har tur. Du är ung också så stor chans att kvalitén är bra på äggen och det som behövs är ett enda. Och ni får ju ut många ägg så det är vad som händer sedan.
Haha, vi fick samma kommentar angående spermaprovet. Inte roligt men tänkte sedan åtminstone fungerar det med hans.
Tack, tack, det uppskattar jag. Lycka till imorgon!
Man vet ju aldrig om man kommer ha tur det som är så jobbigt. Jag vet inte om jag har något vidare äggkvalite men visst efter x antal IVF kanske man lyckas gräva fram något bra. Frågan är ju bara när händer det.
Man kände ju bara jahap då är de väl jag som är problemet haha. Ja absolut det är ju något bra åtminstone.
Tack!