Fifen skrev 2020-01-17 07:06:40 följande:
Jo, skulle kunna tycka att de kanske skulle kunna ha upptäckt det efter typ bara något försök, men känns som de viktigaste är att dom kom på det. Jag är ju lite svårare över lag eftersom jag har en transplanterad livmoder, skulle aldrig kunna göra ivf på något annat ställe än där jag gör.
Just med träning tycker jag är svårt, på kliniken säger de att man ska kunna leva sitt normala liv. Men jag har haft svårt för det efter de förra återföringarna. Då har jag slutat träna och bara promenerat. Men sist mådde jag som sagt så dåligt av alla hormoner i den stimulerade cykeln, så denna gång har jag sagt att jag tänkt att jag ska träna nästan som vanligt. Åkte slalom dagen efter återföringen denna gång. Skulle inte vara några problem enl. läkaren.
Förstår det! Såg inslaget på Skavlan när de intervjuade en läkare och en patient om livmoderstransplantation. Så fantastiskt! Väldigt tur att de upptäckte att de placerat den fel, nu hoppas vi att det tar sig.
Jag tror att jag kommer känna likadant och särskilt när jag inte varit så aktiv med träning det senaste öht. Men egentligen är det nog bäst om man kan leva och träna precis som man brukar. Jag kommer nog också försöka ta promenader och det är ju bra det med. Skönt att du kunde och fick åka slalom direkt efter återföringen.