Trädet91 skrev 2020-10-04 17:55:10 följande:
Jag blev ju nojig där inför ultraljudet förra veckan när illamåendet försvann men det kom tillbaka efter en vecka fast i värre format. Som värst är det på kvällarna. Har så konstiga matvanor där jag äter samma maträtt en vecka innan jag tröttnar och byter till en annan. Annars är det ömma bröst och svullen mage som jag känner av också. Tröttheten är inte lika illa som för ett par veckor sedan.
Samtidigt som jag känner mig lugnare när jag känner av alla symptom är det ganska besvärligt också. Jag är i v 9+5 nu och skall på privat ultraljud på tisdag. Känns som en evighet tills vecka 12 passerat men håller med om att tiden går lite fortare nu än vad den gjorde i början. Hur går allt för dig?
Åhh vad kul med ultraljud redan på tisdag :) håll oss uppdaterade. Ja samma här, först lite orolig att illamående försvann men redan efter några dagar kom den tillbaka värre. Vi har samma symptom men min trötthet har tyvärr inte försvunnit..får verkligen kämpa på jobbet, längtar tills de försvinner för man känner knappt inte igen sig själv längre hehe. Jag har nästa ultraljud när jag är i 10+4, så nu längtar jag dit :)