Inlägg från: Eurydike |Visa alla inlägg
  • Eurydike

Vad blir det för mat?

RaYzLeR skrev 2023-04-28 19:50:19 följande:
    Haha ok! Skrattande Vad har du för pålägg (det som ser ut som skinka)?
    Det är låtsasskinka! 😉 I smörgåstårtan hade jag vegansk skagenröra på ena lagret och vegansk kaviargrädde på andra.
  • Eurydike
    Anonym (F) skrev 2023-05-05 18:57:15 följande:

Åt så mycket choklad och fika när jag kom hem idag att jag inte orkar äta ikväll 

Låter gott! 🍭🍫🧁😋
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:11:38 följande:
    Ser gott ut! Skrattande
    Tack! Det var det verkligen! Jag drack en Irish coffee efteråt, för jag har ju slutat med kaffe nu vettu 😉☕️
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:33:41 följande:
    Då fuskar du, för Irish coffee innehåller ju kaffe! Skrattande
    Själv så fortsätter jag att dricka kopiösa mängder kaffe och folköl! Skrattande
    Ja, det måste nog räknas som fusk och i så fall är vi partners in crime 💃🕺 Fan ta oss! 👹
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-05 19:48:37 följande:
    Hur går det med sovvanorna då? Jag har lagt mig kl 3 på natten dom senaste dagarna. Du har dåligt inflytande på mig! Skrattande

Ontopic: Idag så ska jag äta tre pan pizzor. Peperoni, Chili Cheese och Veggie.
    Det går inte så bra med sovvanorna tyvärr 😴 Ja, jag har nog dåligt inflytande på både dig och mig 😂🥳

Ett tips angående pizzorna: Lägg dem på hög och stick en pinne igenom dem, då blir det en pizzatårta 🍕🍕🍕
  • Eurydike
    Aurora Borrealis skrev 2023-05-07 21:21:30 följande:
    Ser jättegott ut! Skulle vilja pröva att laga den rätten! Skulle du kunna ge receptet?

Idag lagade jag: Ugnsbakad laxfilé med dill och citron, kokt potatis, "skolans fisksås" och sallad.
    Tack så mycket! Men jag måste tyvärr skicka tacket vidare till restaurangen som lagat tryffelpastan. Jag hade fått ett presentkort som gick ut dagen efter jag åt rätten, så jag är glad att jag lyckades pricka in restaurangbesöket. Pastan var i alla fall hemgjord och toppad med pistaschnötter, blomkål och flortunna champinjonskivor. Din mat ser också god ut! Här blev det en mindre säck med naturgodis till middag 🥜😋
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-20 22:05:39 följande:

Idag så blir det vegetarisk patagratäng med nötter.

Vad var det för nötter? 🥜
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-21 17:06:14 följande:
    Jag vet inte vad det var för nötter. Dom var runda och svarta. Vad kan det ha varit för nötter?  // Glad
    Runda och svarta? 🤔 Jag har faktiskt ingen aning vad det kan ha varit, men hoppas de var goda 😋
  • Eurydike

Jag råkade göra ett oändligt antal portioner med fuskkycklingsallad 🙃 Av någon anledning tog jag för mycket av alla ingredienserna och när jag rörde ihop det kunde jag plötsligt utfodra en hel armé 🥗 Tur att den var god!

Svar på tråden Vad blir det för mat?