Inlägg från: Deegan |Visa alla inlägg
  • Deegan

Vad blir det för mat?

Här hemma så grillade vi hamburgare med friscobröd o klyftpotatis, sallad.. o en starköl med Glad

/D

• Deegan

Igår så grillade det ytterfile o paprika halvor med fyllning..pommes& grönsaker bea tzatziki.. o drickat för mej blev en ipa..

Idag så grillas det igen..denna gången kycklingspett, hasselbackspotatis grönsaker.. likadana såser som igår..men en lageröl istället då 😅
    Ska bli intressant då grabben har gjort en egen marinad, misstänker att den är av den starkare modellen 😅

Det här med o grilla är en av mina stora laster här i livet..de kanske märks 😅😅

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

En lågoddsare det blev grillat igenSkrattande.. galet kallt att stå o grilla 🥶 det blev färdigmarinerad picnicbog och potatisgratäng lite grönsaker tzatziki bea och drickat blev en lokalproducerad ipa till gubben här Foten i munnen

/D

Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Deegan

I brist på fantasi..så blev de grillat igen dåSkäms
    Blev hamburgare kort&gott..

/D

• Deegan

Här blir det våfflor kort& gott 😃

/D

• Deegan
    klyban skrev 2024-04-11 17:33:37 följande:

Du är lite efter våffeldagen Flört

Precis som jag brukar vara.
    Ofta köper jag ett paket när det är våffelveckan eller dagen, sen tar det nån vecka innan de faktiskt blir till Skrattande

Tjena du..

Åh nej jag missade inte våffeldagen här Glad
    Fick ett sådant sug efter våfflor när man stod på jobbet idag, så nu har man några extra våfflor som man kan ta när kommer hem ifrån jobbet imorrn Glad

/D
  • Deegan

Hej hopp Glad

Här blir det kroppkakor till middag idag 😀

• Deegan

Eftersom man är nästan grillskadadSkrattande
    Så blir de grillat idag med då.karreskivor o korv..de va extrapris på Ica idag. potatissallad o grönsaker bra o hemmagjord sås medGlad

Svar på tråden Vad blir det för mat?