Vad blir det för mat?
Här hemma så grillade vi hamburgare med friscobröd o klyftpotatis, sallad.. o en starköl med
/D
Här hemma så grillade vi hamburgare med friscobröd o klyftpotatis, sallad.. o en starköl med
/D
Igår så grillade det ytterfile o paprika halvor med fyllning..pommes& grönsaker bea tzatziki.. o drickat för mej blev en ipa..
Idag så grillas det igen..denna gången kycklingspett, hasselbackspotatis grönsaker.. likadana såser som igår..men en lageröl istället då 😅
Ska bli intressant då grabben har gjort en egen marinad, misstänker att den är av den starkare modellen 😅
Det här med o grilla är en av mina stora laster här i livet..de kanske märks 😅😅
/D
En lågoddsare det blev grillat igen.. galet kallt att stå o grilla 🥶 det blev färdigmarinerad picnicbog och potatisgratäng lite grönsaker tzatziki bea och drickat blev en lokalproducerad ipa till gubben här
/D
I brist på fantasi..så blev de grillat igen då
Blev hamburgare kort&gott..
/D
Här blir det våfflor kort& gott 😃
/D
Du är lite efter våffeldagen
Precis som jag brukar vara.
Ofta köper jag ett paket när det är våffelveckan eller dagen, sen tar det nån vecka innan de faktiskt blir till
Hej hopp
Här blir det kroppkakor till middag idag 😀
Eftersom man är nästan grillskadad
Så blir de grillat idag med då.karreskivor o korv..de va extrapris på Ica idag. potatissallad o grönsaker bra o hemmagjord sås med