Akira Öken skrev 2019-11-23 19:54:27 följande:
Skickar kärlek och önskar er lycka till!
Tack!
Iiiaaa skrev 2019-11-23 20:36:36 följande:
Håller alla mina tummar att det kommer gå bra! Jaha jag har aldrig hört att den expanderar. Expanderar den först och sen hatchar/kläcks den? Alla embryon utvecklas väl lite olika. Dom skulle inte satt in den om den inte så bra ut! Hoppas hoppas.
Ja när de är nedfrysta skrumpnar de liksom ihop lite för det är vätska i, och när den tinar expanderar den och fylls av vätska igen så det blir en såndär fullmånelik sak man ser på bilder om man googlar blastocyst. Men den här höll väl på att pumpa upp sig då. Men försöker tänka att det var lite coolt istället för då är den ju iaf levande haha. Men eftersom vi har två till i frysen så borde de ju verkligen inte ha använt denna om den inte var bra så man får bara hoppas!
Shishii skrev 2019-11-23 20:53:50 följande:
Ja äntligen så ringde hon upp! Jag ska skrapas på mån för o se om det kanske hjälper inför nästa återföring.
Usch ja, känns så tomt och hopplöst och man undrar verkligen hur detta ska sluta. Jag vet att man bör tänka positivt osv men FAN vad svårt det är!
Nu är du ju ruvare igen, hur känns det? Läste att du skrev att embryot -pumpade-. Det kommer gå skitbra, nu är det er tur! Heja heja <3
Hoppas att det gör det! Inför förra återföringen gjorde jag en typ scratch i livmodern, de gjorde fyra rispor med en kateter. Fick iaf plus då även om det inte höll i sig.
Känner mig lite ambivalent och ledsen, även om jag fortfarande hoppas att det ska funka... Vill vara positiv men som du säger, sååå svårt!