Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Pappa som inte gillar sitt barn.

Och du lever med det psycot och utsätter ditt barn för denna sjuka människa Dahlén FÖR ATT? Han låter allvarligt talat sjuk i huvudet och ska inte vara nära barn någonsin.

• viseversa
    Anonym (Johanna) skrev 2019-11-04 09:40:23 följande:

Det är inte alls bra att barnet är hos pappan när han inte speglar henne och istället är tom i ansiktet. Det påverkar hennes anknytning jättemycket! Det finns en dokumentär där man visar effekten av det: Jag älskar inte mitt barn.

Det kan leda till att barnet inte längre kommer söka kontakt eller uttrycka sig genom ansiktsuttryck. Barn som saknar den kontakten blir deprimerade! Nu får hon ju spegling från dig, vilket också blir extra betydande. Dock bör det ju minimera tiden med pappa så länge han inte kan tillgodose behovet, för att undvika anknytningsproblem senare.

Håller med. En sån människa skulle inte ens få ta i mitt barn. Obehagligt som satan. Autism eller inte mitt barn ska inte bli lidande för att pappan har allvarliga problem.
  • viseversa
    Tappadstekspade skrev 2019-11-04 10:20:48 följande:

Stackars barn! Tycker även synd om dig TS. Han är ju psykiskt sjuk. Han är säkert autistisk eller har Aspergers. Barnet skadas mer av att vistas i närheten av den känslokalla oduglingen. Flytta ifrån honom för barnets bästa.

Har själv barn med en man med Asberger. Han är sjukt speciell och har inget intresse för andra människor eller behov av vänner. Men han älskar sina barn och är världens bästa pappa till dom. Så ts man måste ha betydligt fler problem än "bara" asberger. För detta är inte normalt och jag fattar inte varför ts ens lever ihop med en sån obehaglig människa.
  • viseversa
    Anonym (GG) skrev 2019-11-04 14:59:56 följande:
    Man behöver inte ha mer, bara att autismen sitter så illa till att det blir så här. Min man har också AS men det här liknar ändå berättelser som vissa barn till Aspergare faktiskt har berättat i vuxen ålder
    Fast att skriva att han är psykiskr sjuk för att han har autism är inte okej. Då det inte hör ihop alls. 
  • viseversa
    Anonym (-) skrev 2019-11-04 16:11:22 följande:
    Psykopati och autism är som att väga på en våg. Det är lätt att trilla över till den ena eller den andra sidan då de är så nära besläktade.
    Många som har autism utvecklar psykopati i vuxen ålder.
    Tycker du ska läsa på lite. Innan du uttalar dig om detta. 
Svar på tråden Pappa som inte gillar sitt barn.