Inlägg från: Ful Anka |Visa alla inlägg
  • Ful Anka

Sverige som en "krigszon"

auster skrev 2019-11-04 07:41:46 följande:

Sverige har haft över 100 sprängningar i år och nästan lika många utplacerade sprängladdnungar som inte lösts ut. Vi har fler handgranatsattacker än i Mexiko och en våldtäkts epidemi och åtta nya nogo-zoner de senaste fem åren. SVD rapportera nu som rena klanvälden i bl a Göteborg.

Enligt kriminologen och forskare måste man gå till världens krigszoner för att hitta motsvarande situationer. Det kan man ju naturligtvis avfärda eller relativisera om man vill, men det förändrar inte fakta. Sverige har förfallit i grov brottslighet till följd av en totalt oansvarig politik.

Jaså du tror det har men politik att göra. Det var som f... Du tror inte det har med att den organiserade brottligheten har hittat hit då? Att det är yrkeskriminella som håller på att etablera sig här och vill göra affärer? Hur kan det ha med politik att göra? Alltså, enbart politik menar jag då.
    This is my life and I don't care
  • Ful Anka
    lundmarkfiskaren skrev 2019-11-04 10:15:54 följande:
    Som vanligt ska poltiker inte ta ansvar,, Du röstar tydligen på S 
    Vem bestämmer vem som ska ta ansvar? Du i din 2:a i en medel svensk stad??
    Jag betackar mig dina åsikter där de enkla svaren inte finns. Du är bara en vanlig skithus "filosof" och jobbig rasse.
  • Ful Anka
    Praktisk58 skrev 2019-11-04 11:53:52 följande:
    Klart det är rasistiskt att kritisera kriminella ?

Kan du förklara lite närmare hur du menar ?
    Det går inte för du har redan bevisat att du inte fattar. Läs hela tråden.
  • Ful Anka
    lundmarkfiskaren skrev 2019-11-04 11:13:23 följande:
    Oj då här blev vi lite kränkta när nån kritiserar =P Glad att se hur upprörd du blev och försvarar det som sker,, Varför exakt anser du att utvecklingen är postiv?
    Försvarar vadå? Inte heller här kan du komma med något mer konstruktivt än att klaga på andra. Som en äkta nasse.
Svar på tråden Sverige som en "krigszon"