Anonym (Tofsvipa) skrev 2019-11-01 23:35:39 följande:
Ojojojdå, så du förstår inte skillnaden mellan ett slarvigt fel och läsförståelse?
Du vet, läsförståelse är att kunna tolka skrivna texter.
Inte att råka skriva kassettband istället för LP-skiva.
Jag och min kompis? Vem syftar du på då? Är det Nihka du menar så är vi inte kompisar, vi råkar bara ha liknande uppfattningar om det du håller på med. Det du ska utsätta din fru för.
Jag kan bara tala för mig själv, jag har inte försökt förstöra din tråd. Jag har försökt få dig att förstå att din fru kanske, eventuellt inte VILL prata snusk, knulla mot tvättmaskinen eller fylla i kryssformulär med knullställningar.
Försökt få dig att fatta att hon kanske säger ärligt och menar det, att hön ärnöjd som det är.
Men nej, då ska nu lyssna på någon E-BOk (wow, nu blev det rätt) om 2 som pratar 6?
Vilken forskare pratar du om förresten? Kan du vara snäll och namnge. Vore tacksamt.
Haha,förlåt om jag skrattar! Jo, jag har en partner. Och min partner respekterar mig, så som jag respekterar honom. Så jag är ledsen, den glädjen blev kortvarig.
Till sist så har jag inte sagt att kvinnans ord är lag. eller att det inte får diskuteras. Dock har det framgått att du mer eller mindre har tjatat hål i huvudet på din fru och då tycker jag att det är dags för dig att ta in hennes svar istället för att skicka efter e-böcker och tro att hennes lust att experimentera i sovrummet skulle öka.
Men lycka till... det lär du behöva.
Med tanke på din frustration så verkar däremot du ha blivit utsatt för ? hål i huvudet tjat? slår vad om att din partner är kuvad och förtryckt och inte vågar dela med sig av sina tankar för rädslan av dina reaktioner. Och ja... läsförståelse, det handlade inte bara om E-bok vs ljudbok utan din förmåga att tolka och ta in allt som skrivits i tråden, jag har inte utryckt en önskan om att sätta på frugan mot tvättmaskinen. Jag skrev att jag gärna skulle göra det om hon bad mig om det eller hintade att hon skulle gå igång på det. Du vet ju inget om mina sexuella önskemål, jag kanske inte alls går igång på att sätta på frugan på det viset men om det skulle ge henne en kick så hade jag gärna gjort det för hennes skull... fattar du eller måste jag utrycka mig tydligare?