Hur skall jag få min fru att förstå
jag har varit tillsammans med min fru i 20 år, vi har ett aktivt sexliv men sker alltid på mitt initiativ, försöker kommunicera med min fru om vad jag önskar i sängkammarn och försöker få henne att dela med sig av vad hon vill ha men det är som att köra huvudet i väggen. hon lovar att bättra sig och ta initiativ och prata med mig men det blir aldrig någon förändring. Hennes lust är det inget fel på, hon blir fort kåt när jag känner för att ha sex och kommer både när jag slickar henne och vaginalt oftast flera gånger varje samlag. Jag känner dock att lågan börjar svalna lite och sexet blir mer och mer mekaniskt mest för att få det gjort. spänningen är helt enkelt borta och allt är så förutsägbart, speciellt för mig. Hur skall jag nå fram att detta sakta men säkert håller på att döda vårat fina förhållande, jag har försökt att introducera både det ena och det andra men och berättat hur gärna jag vill att hon skall ta för sig lite mer, reta mig lite med porriga sms skicka en lite eggande bild etc. Hon gör detta när jag ber om det men aldrig sopntant på egen hand. någon som känner igen detta och har förslag på hur jag skall hantera detta innan lågan slocknar hos mig? Min fru är nog ganska ug. Tror det på hennes beteende men aldrig fått det bekräftat eftersom hon undviker att tala om sex och bara glider undan med att hon inte kommer på något som inte är bra. Hon säger att jag är så bra på att veta hur jag skall tillfredställa henne och att hon skall fundera och sen blir det aldrig något mer. Blir så frustrerad, klart att hon måste ha tusen saker som jag kunde göra anorlunda, mer av mindre av osv. Jag är ju ingen tankeläsare.... Förlåt för långt inlägg