Anonym (Vill ha spänning) skrev 2019-11-01 22:51:27 följande:
Så var det de här med läsförståelse igen då. Det var inte en ljudbok utan en e-bok som jag har köpt. Den är för övrigt författad av en sexolog som som talar om vikten av dialog för att hålla lågan vid liv i förhållanden, men du och din kompis som gjort ert bästa för att förstöra denna tråd vet väl bättre än expertis och forskning? enligt er så är min fru nöjd. Det är jag som är orolig och mår dåligt, är det inte jag som är den svaga då?
med tanke på din inställning så tycker jag synd om din partner ( skulle gissa på att du inte har någon) och om du har så är han förmodligen mer frustrerad än mig eftersom du hela tiden hävdar att kvinnans önskan är lag och detta får inte diskuteras, det är alltid det kvinnan ger eller inte ger uttryck för som är rätt. Så jävla patetiskt!
jag tänker fortsätta mina försök att utveckla vår relation och är övertygad om att lyckas göra både min fru och mig lyckligare....
Ojojojdå, så du förstår inte skillnaden mellan ett slarvigt fel och läsförståelse?
Du vet, läsförståelse är att kunna tolka skrivna texter.
Inte att råka skriva kassettband istället för LP-skiva.
Jag och min kompis? Vem syftar du på då? Är det Nihka du menar så är vi inte kompisar, vi råkar bara ha liknande uppfattningar om det du håller på med. Det du ska utsätta din fru för.
Jag kan bara tala för mig själv, jag har inte försökt förstöra din tråd. Jag har försökt få dig att förstå att din fru kanske, eventuellt inte VILL prata snusk, knulla mot tvättmaskinen eller fylla i kryssformulär med knullställningar.
Försökt få dig att fatta att hon kanske säger ärligt och menar det, att hön ärnöjd som det är.
Men nej, då ska nu lyssna på någon E-BOk (wow, nu blev det rätt) om 2 som pratar 6?
Vilken forskare pratar du om förresten? Kan du vara snäll och namnge. Vore tacksamt.
Haha,förlåt om jag skrattar! Jo, jag har en partner. Och min partner respekterar mig, så som jag respekterar honom. Så jag är ledsen, den glädjen blev kortvarig.
Till sist så har jag inte sagt att kvinnans ord är lag. eller att det inte får diskuteras. Dock har det framgått att du mer eller mindre har tjatat hål i huvudet på din fru och då tycker jag att det är dags för dig att ta in hennes svar istället för att skicka efter e-böcker och tro att hennes lust att experimentera i sovrummet skulle öka.
Men lycka till... det lär du behöva.