• Nemiia

BF JULI 2020

Hej! Plussade svagt igår vad jag tror var på bim. Bara haft mens två gånger sedan pillerstopp i juli. Cb veckoindikator visade negativt men fått svagt plus på vanlig cb i morse också. Ska vänta två dagar och se om det blir starkare. Med dottern fick jag ultrastarkt på bim+1. Men om allt går som det ska bli det BF runt 10 juli.

• Nemiia
    Mamma91a skrev 2019-11-04 12:12:47 följande:

Jag hoppar gärna in här. Plussade idag BIM om 3 dagar. Är då beräknad 15 juli. Detta är dock oplanerat men jag är glad. Ska bli kul att se vad sambon säger ikväll. Blir vårt 3e barn som vi hade tänk skulle blinen sladdis. Har barn födda nov 15 och augusti 17 :)

Oj spännande, får se vad han säger då. Jag och min sambo börjar om på nytt kan man säga. Har en dotter på 13 och jag en på 10. Var lääänge sedan de var små he he
  • Nemiia

Känner mig orolig får ingen stegring på hcg. Hade bim troligen i söndags men kan ha varit i går med. Plussade svagt men ändå synligt både sön och måndag. Tog idag ett cb early och strecket syns i princip inte. Finns där men knappt synbart. Bara att ställa in sig på att inte inte går vägen eller? Plussade så starkt man kan med dottern på bim+1.

• Nemiia
    Nemiia skrev 2019-11-05 08:38:42 följande:

Känner mig orolig får ingen stegring på hcg. Hade bim troligen i söndags men kan ha varit i går med. Plussade svagt men ändå synligt både sön och måndag. Tog idag ett cb early och strecket syns i princip inte. Finns där men knappt synbart. Bara att ställa in sig på att inte inte går vägen eller? Plussade så starkt man kan med dottern på bim+1.

Ingen som har tankar om mitt inlägg?
  • Nemiia
    rosali84 skrev 2019-11-06 09:25:08 följande:

Har skickat vänförfråga till dig på FB. Vill gärna vara med i FB-gruppen :)

Skickat vänflrförfrågan nu, Johanna TW
  • Nemiia
    Anonym (J) skrev 2019-11-06 10:41:19 följande:

Har du tagit fler test? Man kan ju stegra relativt långsamt men ingen stegring alls eller att strecket försvinner betyder ju oftast missfall. :/ I vissa särfall har jag läst om felaktiga test också.

Jag väntar nu till på lördag med att ta nytt test, då har det gått 6 dagar sedan första. Visar det inget då så är det ju knas och jag får åka in.

De två plusstesten tog jag med en dags mellanrum. Det första sön kväll efter att ha hållit mig några timmar och det andra på måndag morgon. Jag har pratat med två olika BM. Den första sa att hcg inte funkar så att det bara försvinner helt från en dag till en annan utan att det isåf sjunker gradvis. Hon tyckte därför att det var väldigt märkligt. Den andra BM sa vänta en vecka och ta nytt, såhär precis i början kan hormonerna ligga precis på gränsen och det kan då ge olika utslag från ett test till ett annat. Så vi får se på lördag. Har det inte hänt mycket då så åker jag in och kollar. Jag blöder inte eller har färgade flytningar, jag är nästan helt torr.
  • Nemiia
    Canary skrev 2019-11-06 07:39:41 följande:

Nej, ingen blödning. Tyckte att det kanske var någon droppe imorse men kan även vara progesterontabletten som irriterar. Vi får se.

Har väl inte jättemycket symptom tycker jag, svagt illamående, lite större bröst, lite trött... även det kan vara progesteronet.

Hur mår du?

Hoppas det går vägen för dig den här gången! Själv sitter jag också med svaga test och vill att det ska bli lördag så att jag vet vad som gäller. Såå jobbigt att vänta.
Svar på tråden BF JULI 2020