Inlägg från: Anonym (Förvånad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förvånad)

Mörka att man föredrar kurviga?!

MrFlex skrev 2019-10-24 15:52:30 följande:

Kan det inte var så enkelt att han ville bonda med kollegan och vara inställsam? Om kollegan talade nedsättande om kurviga så hakade han bara på, för att bli kompis typ? En konflikt (även om en skitsak) kan ju vara jobbig om man är i bondingfasen med nya människor. Det tar oftast en viss tid innan vi vågar vara oss själva.

Jo så skulle det ju också kunna vara...
  • Anonym (Förvånad)

Kanske är det jag som förstorar upp det...

• Anonym (Förvånad)
    Anonym (H) skrev 2019-10-24 15:31:30 följande:

Vågar man fråga om din rumpa stämmer in på beskrivningen?

Har varken sett eller känt efter om det skumpar nå speciellt mycket därbak:)
  • Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-24 15:42:11 följande:

Man blir det hahaha :P

:P
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Kurvigt är medel) skrev 2019-10-24 18:36:22 följande:

De du anser vara kurviga kanske han ser som normalviktiga!

Skev idealbild idag.

Håller helt med dig, väldigt skev idealbild.

Men jo, kvinnorna är mulliga, har övervikt.
  • Anonym (Förvånad)

Något ännu jävla skevare är förstås att stå och försöka bonda genom att håna fylligare kvinnor...men ja, det får väl bli min nästa tråd;)

• Anonym (Förvånad)

En ENORM stjärna i min bok till er två fantastiska män som gillar kurvor och står för det! :)

• Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-24 22:54:41 följande:

Like u ! :)

tack du:)
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (H) skrev 2019-10-24 23:00:52 följande:

Hoppas du inte avser mig.

Jag avgudar dem.

Bra där!;)
  • Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-24 23:58:48 följande:

Jag gör de!

Jag vet, du är en av de där två fantastiska männen:)
  • Anonym (Förvånad)

Kurvig, mullig, tjock, fet...herregud vad spelar det för roll hur JAG väljer att benämna linda-Marie Nilssons kropp?!

Vad har det med min fråga att göra? Jag gav ett exempel på hur hans val av kvinnor ser ut, använde ordet "mullig" eftersom det är MIN definition av hennes kropp, jag har sett feta kvinnor och så länge hon inte är i deras liga så använder JAG ordet "mullig".

Använd vilket ord ni vill, hon är överviktig, det kan vi komma överens om, och det var därför jag gav henne som exempel, för att påvisa för de som ifrågasatte min uppfattning om en mullig kvinna. (Ja jag använde ordet mullig igen, ni behöver inte hetsa upp er...)

Varför inte starta en egen tråd istället,"Hur ska vi definiera linda-marie Nilssons kropp?", där ni får helt fritt spelrum för era funderingar!

Herrejävlar...kanske det inte är så konstigt att min vän smyger med vilka kvinnokroppar han gillar ändå..?

Som tur är så fick jag ändå många givande svar, tack för dom! :)

• Anonym (Förvånad)
    Anonym (H) skrev 2019-10-25 13:06:55 följande:

Den man som aldrig känt en kurvig kvinna stora skinkor dallra i ens händer har missat mycket av livets goda.

Haha, så kan det nog absolut vara:)
  • Anonym (Förvånad)
    Aurora Borrealis skrev 2019-10-25 15:59:06 följande:

Han kanske tycker att de han tar hem är i normalform? Har kanske olika definitioner på vilken storlek man tycker är "kurvig"

Ja vi har alla olika definitioner av det men hans kvinnor har ganska tydligt några kilon över.
  • Anonym (Förvånad)
    Benedictus skrev 2019-10-25 21:41:57 följande:

Nej aldrig. Jag älskar kurviga kvinnor men träffar även de med annan kroppstyp. Din vän tänder på kurviga som du skriver här men jag tror dock att han inte vill stå för sin (läggning) eller vad jag ska säga.Han upplever skam antar jag. Han skäms helt enkelt för de kvinnor han träffar ör kanske feta. Men det är en annan sak!

Jag går ofta ut med en kurvig kvinna och jag njuter av hennes sexighet och att männen vänder sig om och för att titta på henne. Jag är snarare stolt!

Roligt att höra!:) och du har aldrig stött på några fördomar/kommentarer om ditt tycke?
  • Anonym (Förvånad)
    Benedictus skrev 2019-10-25 23:16:39 följande:

Nej aldrig! Snarare avund, men det bjuder jag på. Breda höfter smal midja. Stora kraftiga tunga bröst. Det är bara så vackert.

Jag måste nog hålla med dig:) nu är ju jag straight så dras inte till kvinnor sexuellt men rent objektivt så ser det ju mer kvinnligt ut med kurvor. Ganska logiskt..

Konstigt att inte fler män uppskattar det isåfall;) men ni kanske är fler än man tror, vad vet jag.

Jag tror du är den enda man som faktiskt svarat på min fråga, så tack för det:)
  • Anonym (Förvånad)
    enable007 skrev 2019-10-25 23:32:12 följande:

Vad hände med Pm :P ?

Haha, du ger aldrig upp du va?:)

Är ett stort fan av dig och dina åsikter :) men är en alldeles för duktig och lojal flickvän för att stygga mig på det viset;)
  • Anonym (Förvånad)
    t1000 skrev 2019-10-25 21:13:38 följande:

Exakt. Smala kvinnor med breda höftben är kurviga.

De andra kallar kurviga ser ut som Michelin gubbenExakt! En smal kvinna med lite underhudsfett och breda höftben har kurvor.

Det kvinnor som är feta/mulliga har ju inga kurvor. Order används helt fel. Michelin kropp borde det kallas då de ser ut som Michelin gubben.

Härligt med pojkar som besitter talets gåva...
  • Anonym (Förvånad)

Ok men om vi säger så här då: ni män som föredrar "kvinnor med kilon över normalvikt" kan ni stå för det? Och hur har ni upplevt omgivningens reaktion på det?

Svar på tråden Mörka att man föredrar kurviga?!