Mörka att man föredrar kurviga?!
Att tycka att någon är kurvig/ mullig är ju en tolkningsfråga. Han kanske inte uppfattar dem som kurviga eller mulliga utan som normala.
Att tycka att någon är kurvig/ mullig är ju en tolkningsfråga. Han kanske inte uppfattar dem som kurviga eller mulliga utan som normala.
Jag tror nog att de flesta skulle kalla dom han raggar på för mulliga. Visst det är inte 30 kgs övervikt men...
Han ser bra ut och det vet han om så det är inte att han tror att han" inte kan få nå bättre." Dessutom har jag sett honom rata smala framför mulliga mer än en gång. Det är inte att de tjejer han tagit är fula, bara mulliga.
Absolut är det så, men om jag ska ge ett exempel på hur genomsnittet sett ut: linda-marie Nilsson, Och nog måste du väl hålla med om att hon räknas in i kategorin mullig?!
Ja, så är det väl... Uppfattar honom inte som en med taskig självkänsla, han är väldigt öppen, har inga problem med att ta kontakt med nya människor o.s.v. jag fattar bara inte varför i helvete man inte skulle kunna stå för att man gillar vissa saker hos sina kvinnor. Visst, handlar det om 15 åringar i grabbgäng så fine men att vuxna män skulle tracka varann för en sån sak? Helt otroligt. .. jaja, ingen kan väl egentligen svara på det här. Tack för svar iaf!
Är det verkligen så jävla tabubelagt med lite större kurvor på kvinnor idag, är det bara att jag inte fattat det?? Menar, visst vet jag hur det s.k idealet ser ut men även inom modebranchen så har det ju rullat in plus size modeller. Herregud, Isåfall vill jag ge en stor eloge till alla män som faktiskt står för det!