Anonym (Nix) skrev 2019-10-18 06:49:28 följande:
Har man kåtat upp varann så har man ju. Du är medveten om att kvinnor är olika? Alla vill inte ha långa förspel, vissa vill bli påsatta. Det får ju vara en exceptionellt stor skruv då för att det skulle vara ett problem, majoriteten behöver inte bekymra sig. Att man blir blöt och redo utan beröring innebär inte att man är slapp, urtöntig kommentar
Jag sa bara att det inte är vanligt.
Har inte heller skrivit ordet slapp någonstans det är din egen tolkning.
Men sanningen är den att jag enbart träffat på en enda man där det funkat utan förspel och han hade en väldigt liten penis. Övriga ca 50 älskare jag har haft har det definitivt behövt någon förberedelse och förspel för att det ska funka rent praktiskt, alltså storleksmässigt. inte pga våthet utan pga att slidan blir större och mer tålig när upphetsningen är högre.
Med tanke på alla trådar om kvinnor med samlagssmärta och som aldrig får orgasm pga inte tillräcklig upphetsning samt att samlagssmärta dessutom är ökande. så skulle jag också säga att det är undantagen som klarar att köra utan helt förspel utan att ta skada av det i längden.
Men grattis om du är en av dem. Feel free och göra hur du vill och tycker är bra!