Vad tycker du om att bli bunden?
Vad tycker du om att bli bunden när du har sex Rösta och beskriv hur ni brukar leka!
Vad tycker du om att bli bunden när du har sex Rösta och beskriv hur ni brukar leka!
Javisst men inte med någon random man släpat hem från krogen...
Men med någon man har 100% tillit kan det bli mycket spännande lekar.
Rep handlar ju naturligtvis om att lämna över kontrollen till någon annan.
Intentionen med att binda kan vara en massa olika saker - men om det är sexuellt och tvingande (som det verkar handla om här) är det väl så här:
Ett sätt att ha kvar kontroll är att kunna se, höra och kommunicera. Därför blir det en helt annan känsla om jag tar bort din möjlighet att se (ögonbindel), din möjlighet att höra (öronproppar etc) och/eller möjlighet att kunna säga något.
I en dominanssituation kan ju ett nej vara ett nej, ett ja, eller jag vill ha lite smisk. Därför behövs kodord. Och det är svårt att höra skillnaden på "jäklar vad där här är skoj", "det gjorde svinont, men fortsätt" eller "stopp, rött, stanna" om personen har en gag.
Jag blir lite provocerad av alternativen.
De känns mer som att det är frågan om hur hårdhänt sex vill du ha. Att bli bunden kan ju vara totalt icke-sexuellt på en massa olika sätt.
Hårdhänt sex behöver inte inkludera rep alls.
Så fel alternativ i en bra fråga...
Älskar att bli bunden, tyvärr är min man inte alls intresserad av det...
Yes
Trist Det är ju nått man behöver va två om.
själv har jag svårt att förstå grejen med det. Tycker du det är tråkigt att det inte blir något
Inte helt nödvändigt. Känner flera som leker med selfbondage och själv har jag selfsuspension som en liten hobby och alternativ till vanligt florwork och suspension av andra som jag också älskar att leka med. Vill också förtydliga att för mig finns det absolut ingen koppling till regelrätt sex med bondage utan det handlar maktförskjutningar på helt andra plan. Vill också mycket starka ordalag påpeka att det är bara en idiot som ens kan tänka tanken att använda en gag-boll och inte ha ett alternativt sätt att kommunicera på plus att man alltid håller koll på blodcirkulation och närvbanor. Bondage är ingen lek utan väldigt mycket blodigt allvar och bör betraktas som en högriskssport som man inte ägnar sig åt innan man skaffat sig den kunskap som behövs för att göra det på ett säkert sätt. P.R.I.C.K (Personal Responsibility, Informed Consensual Kink) gäller till 100%.
Häftigt att för mej som påsatt/passiv överlämna makten, att jag binds så att partnern gillar det och att jag är till hans tillfredställelse där jag ligger vidöppen vilket då även ger mej tillfredställelse. Gärna ögonbindel också.
Jag har ett elastiskt egentillverkat bälte där bältets ändar klistras fast med silvertejp på skinkornas insida och när jag spänner bältet dras skinkorna rejält isär och öppnar upp röven till att bli väldigt lätt tillgänglig. Ja visst blir det väldig sexigt och skulle vara till partnerns förmån. Men saken är bältet gör mej mer upphetsad och sen blir det ännu skönare rent fysiskt för mej också.