Anonym skrev 2019-10-14 16:49:57 följande:
Vem säger? Ingen såvitt jag vet, men oddsen är inte på er sida. Du är 22 och ni har varit ihop i 8 år, vad säger det om något?
Blir man ihop som barn så är faktiskt chansen ännu mindre att det ska hålla.
Du skrev ju faktiskt själv om mor- och farföräldrar. Och sedan avslutade du det med "så ser jag på det". Vad är det du ser då? Om det inte är barnvaktande?
Nej, jag känner inte dig men jag känner till hur det brukar bli när man tar sig vatten över huvudet, vilket är det jag tror att du kommer att göra om du inte lugnar ner dig en aning.
Ja, såklart att pappan också kan ta hand om barnet. Men det finns ingen garanti att han kommer att göra det.
Hur gammal är din pojkvän?
Jaha.. tycker vi har de väldigt bra ihop? Vi är förlovade, vi är ännu mer kära nu än vad vi någonsin varit! Jag förstår inte varför de ska va negativit att vi fortfarande är tillsammans bara för att vi blev tillsammans när jag va 14 o han 16?
Min sambo är 24
Ja dem finns väll också om de skulle vara nånting? Jag skulle väll aldrig lämna bort mitt barn om dem inte ville? Jag o mina föräldrar har väldigt bra förhållande o dem skulle säga om dem
Inte ville?
Varför skulle han inte ta hand om barnet? Han älskar barn lika mycket som jag gör? O han skulle aldrig skit i sitt barn!