Inlägg från: Anonym (Varsågod) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varsågod)

Stor byst under vit eller randig t-shirt

• Anonym (Varsågod)
    MrKrips skrev 2019-10-04 12:50:15 följande:

[quote=79940982][quote-nick]Anonym (Varsågod) skrev 2019-10-04 12:22:11 följande:[/quote-nick]

Ser dock ut som en normal byst.[/quote]

Nja... de är tryggt förpackade.
  • Anonym (Varsågod)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-12 23:25:49 följande:

Om det gjorde mig nöjd och glad.? . Nja om jag fick dig att tänka till så, ja då gör det mig nöjd och glad.. Tack.. Men skägget åker nog av till sommaren!

Nej nej! Spara skägget. Du är fin i det. Hoppas du är lika hårig på bröstet. Det är läckert på män. Dessutom min favvofärg på tröjan. Tuttar har jag själv så det räcker!
  • Anonym (Varsågod)
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-04-13 17:45:09 följande:

Ha ha tack . Jo då jag har en hårig bringa.. Men inte en ryamatta tack och lov du får kika i i helkropps tråden så kanske du hittar mig där ;) du får hålla utkik efter tatueringar....

Mmm låt mig gissa att en heraldisk grip pryder ditt vänstra bröst!
  • Anonym (Varsågod)
    Smed75 skrev 2020-04-13 19:06:27 följande:

Tydligen så är det någon som tycker det är kul att sno andras bilder!!! Så jävla tråkigt!!

Kommer inte lägga ut några fler bilder på FL!

Nej sluta inte! Dina och några andra herrars bilder är ju behållningen.
  • Anonym (Varsågod)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 11:24:20 följande:

Nog har du stora tuttar alltid! Vackra som den ljuvaste poesi:), men håll dig undan från äckelgubben du konverserar med... smed alias argquqen mfl. Just saying.

Tack för din omsorg! Jodå har koll. Dessutom gillar han inte kurviga och mulliga så jag är inte ett dugg intressant. Sen kan jag buda å komplimanger. Kram på dig!
  • Anonym (Varsågod)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-25 05:43:54 följande:

Nu blev det väldigt mycket helg! Storhelg! Wow vilka bjässiga skönheter! Tack! Du har precis gjort min födelsedag vacker

Grattis på födelsedagen! Är det 27 igen
  • Anonym (Varsågod)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-25 16:40:41 följande:

27? Fattar inte riktigt vad du menar?

Ah sorry! Man brukar fråga om någon fyller 27 år igen. Aldrig blir äldre än typ 27 även om den faktiska åldern är betydligt högre. Skojar lite med dig. Hoppas du haft en fin födelsedag.
Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt