• Smed75

Stor byst under vit eller randig t-shirt

Tydligen så är det någon som tycker det är kul att sno andras bilder!!! Så jävla tråkigt!!

Kommer inte lägga ut några fler bilder på FL!

• Smed75
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-13 19:20:11 följande:
    Nej sluta inte! Dina och några andra herrars bilder är ju behållningen.

Tack vad snäll du är.. Men det känns rätt obehagligt när nån gör så.. Vill du får du så klart pm:a men just nu så vill jag inte lägga ut fler bilder!
  • Smed75
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 11:24:20 följande:

Nog har du stora tuttar alltid! Vackra som den ljuvaste poesi:), men håll dig undan från äckelgubben du konverserar med... smed alias argquqen mfl. Just saying.

Nä men lilla bubben då.. Blir du så provocerad.. Stackare kan verkligen inte vara lätt!
  • Smed75
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2020-04-23 16:49:08 följande:

Ha ha ha, du är så ynkligt patetisk! Feel sorry for you!

Ödslar inte mer tid på dig även om du säkerligen skulle behöva det. Lycka till

Good for you
  • Smed75
    Anonym (??) skrev 2020-04-23 17:19:13 följande:

13/4 lovade du att inte publicera fler bilder ..... en snabb okulärbesiktning av andra trådar på forumet ger vid handen att löftet bröts tämligen omgående.

Får du många napp på dina PM-inviter i alla trådar som utlovar något naket i rubriken?

Och?

Det har väl du inte något som helst med att göra.. Eller?
  • Smed75
    Anonym (??) skrev 2020-04-23 17:41:07 följande:

Inte på något vis alls! Bara ett enkelt konstaterande av att du inte gör vad du säger men ivrigt deltager och önskar PM i alla trådar som utlovar något naket.

Gör som du vill men du lär ju framstå som rätt ....... genomskinlig.

Upp till dig!

Tack.. Och jag som trodde att det var du som bestämde... Men det är ju skönt att veta att man får göra som man vill!
  • Smed75
    Anonym (??) skrev 2020-04-23 18:48:14 följande:

Varsågod - jag har aldrig hindrat någon från att framstå som en idiot. 

De brukar de klara rätt bra själva. 

Man ska ju göra det man är bra på har jag hört.

Ser du verkligen inte själv hur desperat du framstår?

Antar att du är en rätt vanlig människa så varför göra sig till åtlöje i ett forum som detta??

Just nu är det du som framstår som en idiot. Du antar en jävla massa, saker om mig!

Jag lägger inte ut mer bilder än någon annan och jag kommenterar inte ner än någon annan.. Och du svamlar om pm.. Jag behöver inte förklara eller försvara mig! Du framstår som avundsjuk.. Att du ens orkar bry dig är patetiskt du är dessutom feg, för du gömmer dig bakom anonymitet... Så nu tänker jag inte lägga en sekund på ditt svamlande och antagande!!

Ha en trevlig kväll och ett trevligt liv!
  • Smed75
    Anonym (Tuttan) skrev 2020-04-24 09:03:38 följande:

Men lilla bubben! Blev du provocerad?

Nu får du ju både uppmärksamhet och bekräftelse

Ja tänk vad härligt med uppmärksamhet och bekräftelse åhhhh ge mig...... Snälla!!!

Jag svarade.. Men du verkar bli väldigt provocerad! Jobbigt när man bryr sig om skit saker som en smed!!
  • Smed75
    Anonym (Varsågod) skrev 2020-04-24 11:45:06 följande:

Tack för din omsorg! Jodå har koll. Dessutom gillar han inte kurviga och mulliga så jag är inte ett dugg intressant. Sen kan jag buda å komplimanger. Kram på dig!

Vad folk antar en massa saker om mig! Jag har väl aldrig sagt att jag inte gillar kurvig?

Ha en trevlig helg =)
  • Smed75
    Bröstlängtan skrev 2020-04-24 09:38:26 följande:

Helt ärligt! Hur gammal är du? Resonerar som en litet barn. Misströsta icke.

Snart är det lördag och då vankas kanske godis

Ja det är svårt att resonera på annat sätt.. Det här är ett forum..på internet jag har liksom lite svårt att ta allt på allvar! Känns som om det finns betydligt viktigare saker och säkert mer intressanta saker än att diskutera mig.. Ha en trevlig helg allihopa, ta hand om varandra och hoppas att ni får vara fria från corona!
Svar på tråden Stor byst under vit eller randig t-shirt