Inlägg från: Kverulant67 |Visa alla inlägg
  • Kverulant67

Dejta feminist-tjejer

Det skulle aldrig hända i mitt fall! Skulle hellre dejta en nazist!
    Är annars för 100% jämlikhet, men dessa extrema är för mej omöjliga att umgås med.

• Kverulant67
    Tom Araya skrev 2019-10-12 14:48:17 följande:
    Vad är definitionen av "feminist-tjej"?

Jag dejtade en tjej som var uttalat både feminist och vänsterpartist...inga problem.

Många kvinnor är nog feminister i någon grad, även män. Jag har fått höra att även jag är feminist...
    Säkert inga problem eftersom du har samma åsikter....Kanske annat för typ en Liberal att dejta en genusperson som är V....
  • Kverulant67
    Anonym (Hej världen) skrev 2019-10-12 16:24:37 följande:
    Du menar att feminism är fel och därför vill du inte dejta feminister?
    Man behöver väl inte tycka att feminism är fel, men när det går för långt med sk genus-utbildade som vill vägra pojkar att leka det dom vill så har det fasen mej gått för långt!
    Personligen är jag för 100% jämlikhet med gillar inte feminism eftersom de bara kämpar för det ena könet, det finns orättvisor på bägge sidor!
  • Kverulant67

Jag skiter hur frigjorda dom är med sex mm! Man umgås ju också inte bara har sex! Att då sitta och diskutera med e vänsterfeminist med orakade armhålor skulle få mej att lämna direkt!

Det moderat-tjejer jag har varit med har varit minst lika frigjorda i sängen, dom har sedan haft något innanför pannbenet!

Svar på tråden Dejta feminist-tjejer