• healojjj

Vad tycker ni om silikonbröst?

Jag har tänkt att operera mina bröst i vinter. Jag har väldigt små bröst nu och har länge mått dåligt över det. Känner mig okvinnlig. Vill göra dem proportioneliga till min kropp, så jag känner att jag har några.

Vad tycker ni killar om silikonbröst? Gör det ju bara för min egna skull men är ändå nyfiken på era åsikter. Min kille säger att det kvittar, att han inte kommer gilla mig mindre efteråt. Hoppas han säger som han tycker, hehe..

• Svar på tråden Vad tycker ni om silikonbröst?
  • Anonym (J)

Osexigt och okvinnligt. Men smaken är som baken.

• Anonym (V)

Fult. Naturligt är bäst!

• Anonym (ö)

Inte alls attraktivt
    Om min man sa till mig att han skulle göra en sk skönhetsoperation skulle jag svara : Nej, jag vill ha dig som du är. Jag hoppas att min man skulle svara samma sak till mig om jag föreslog att jag skulle göra en operation

• Anonym (Tuttfia)

Jag har sillisar sen 15 år tillbaka. Brösten har inte varit en dealbreaker för någon kille jag dejtat, vare sig positivt eller negativt. De är normal storlek så det skriker inte "sillisar" om dem. Omöjligt att se om de är äkta eller inte med kläder på.

• Anonym (...)

Mitt ex dumpade en tjej för att hon opererat brösten.. Själv skulle jag aldrig någonsin stoppa in något främmande i kroppen om det inte handlar om liv eller död. Sjukt osexigt med plasttuttar..

• Anonym (skrattretande)
    Anonym (Tuttfia) skrev 2019-10-01 22:56:43 följande:

Jag har sillisar sen 15 år tillbaka. Brösten har inte varit en dealbreaker för någon kille jag dejtat, vare sig positivt eller negativt. De är normal storlek så det skriker inte "sillisar" om dem. Omöjligt att se om de är äkta eller inte med kläder på.

Det är väl ganska självklart att personen med fejk-tuttar väljs bort långt innan första dejten om det nu hade varit en deal-breaker.

Alla normalintelligenta individer ser skillnad på riktiga bröst och silikonbröst (gäller även "hallontuttar"), även med kläderna på. De som tror något annat bedrar sig själva eller vet inte hur en riktig kropp ser ut.
  • healojjj
    Anonym (ö) skrev 2019-10-01 22:47:26 följande:

Inte alls attraktivt

Om min man sa till mig att han skulle göra en sk skönhetsoperation skulle jag svara : Nej, jag vill ha dig som du är. Jag hoppas att min man skulle svara samma sak till mig om jag föreslog att jag skulle göra en operation

Absolut, det sa han även till mig med. Men det absolut finaste är väl att stötta personen oavsett. Om min kille hade velat göra en operation hade jag givetvis sagt att han är fin som han är, men sedan hade jag inte lagt någon mer energi på det. Får det honom att må bättre så kommer jag stötta honom i det oavsett vad.

Svar på tråden Vad tycker ni om silikonbröst?