• Anonym (jaha)

Otrogen

Albin larsson skrev 2019-10-01 13:52:58 följande:

Jag vet mycket väl att jag är ett praktarsle, hatar att vara mej och hatar vad jag gjort mot min sambo , vet inte vad jag ska göra mer än att ge henne tid och rum????

Men om du vet att du är ett arsle, varför blir du förfärad av att din fru inte vill vara med en sån? Skulle du själv vilja leva med ett praktarsle?
  • Anonym (jaha)
    Albin larsson skrev 2019-10-01 19:04:47 följande:

Nej det skulle jag inte men.

men?
    Betyder det att du vill att din tjej ska göra något du själv inte skulle vilja?
    Du skulle inte vilja vara med ett arsle men du vill att din tjej ska vilja det. Hur logiskt är det på en skala?
  • Anonym (jaha)
    Albin larsson skrev 2019-10-01 21:14:34 följande:

Det är tyvärr svårt att tänka logiskt när man vet vad man vill men inte förtjänar det , du har helt klart rätt i det du säger med är svårt att acceptera det , ????

Bra där, DET är det första steget till att möjligen vinna tillbaka henne. Genom att...

1) Förstå hur enormt svårt och stort det faktiskt är att förlåta någon som inte förtjänar det, göra något du själv aldrig skulle göra.

2) Stå för ditt misstag utan ursäkter, bortförklaringar och slingrande

Misstag kan alla göra, men hur man sen hanterar sina misstag säger mer om vem man är än misstaget i sig.
Svar på tråden Otrogen