Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Otrogen

Om jag hade varit din sambo hade taktiken ?ge tid och rum? inte fungerat. Du hade behövt säga förlåt 1000ggr och visa att du inte vill ge upp, och visa att du förstår ditt misstag och berätta vad du hade gjort annorlunda idag.

Albin larsson skrev 2019-10-01 13:52:58 följande:

Jag vet mycket väl att jag är ett praktarsle, hatar att vara mej och hatar vad jag gjort mot min sambo , vet inte vad jag ska göra mer än att ge henne tid och rum????

• Anonym (Malin)

Du kan inte tjata dig till förlåtelse men hon kommer inte vakna upp en morgon och känna att allt är okej bara för att du gav henne lite space. Och tillit kommer hon inte heller känna av att du inte är i närheten. Så jag skulle ha uppskattat att du aktivt visade hur ledsen du var. Men alla är såklart olika :)

Albin larsson skrev 2019-10-01 14:30:43 följande:

Mina tankar sa mig att det inte går att tjata sig till förlåtelse, och jag förstår om hon inte kan förlåta, jag vill verkligen inte ge upp skulle kunna göra vad som helst för att få en chans att bygga upp förtroende och tillit igen. Men skulle jag vara i hennes sits skulle jag troligtvis ha väldigt svårt att ge henne det. ????

Svar på tråden Otrogen