möjligt skrev 2019-09-29 23:11:11 följande:
Det händer väl i en massa trådar att folk som varit i en liknande situation som en utsatt TS och har en personlig solskenshistoria att dela med sig av försöker visa att det inte måste vara nattsvart?
Kolla bara de trådarna med tidiga ultraljud där de ännu inte hittat hjärtslag, exakt samma fenomen.
För många kvinnor skulle en abort vara enormt svårt oavsett förutsättningarna, en sen abort med ett såvitt man vet friskt barn man faktiskt vill behålla hade nog för de kvinnorna varit i princip otänkbar. Det gör en inte till en religiös fanatisk abortmotståndare.
Det är inte de jag menar utan de där random personerna som alltid dyker upp, endast posts i trådar om abort samt försvinner efteråt för att aldrig mer använda det namnet.
Testa att försöka hitta de personerna igen i andra trådar då kommer du se att de försvinner efteråt samt inte har någon som helst diskussion med andra i tråden .
Brukar normalt dyka upp rätt omgående och de berättar alltid på samma sätt och hur bra och lyckligt livet blev. I princip solskenshistoria från valfri Jehovas vittne tidning typ vakt tornet är vakna !
Jag bryr mig inte om folk är för eller emot men jag stör mig påse som organiserat kommer in med en agenda.