Hon vill skiljas men inte jag
I början av sep kom min fru hem från en resa. Hon vägrade först ha sex för hon va tröttt. Så jag gav henne space i några dagar sedan försökte jag närma mig henne igen. Då flög det bara ur henne att hon inte har några känslor för mig kvar längre och att hon känt så i nästan ett år o nu vill hon skiljas.
Innan hennes resa hade vi en underbar semester. Jag har gjort ett misstag o det va att jag gick hem till en annan tjej som jag lärde känna genom en kompis. Vi har samma bakgrund med missbrukande föräldrar och det kan va skönt att prata med någon som förstår exakt. Detta berättade jag inte o min fru tror att jag varit otrogen. Jag har sagt att hon kan ringa tjejen om hon inte tror mig men min fru vägrar. Jag har varit deprimerad under en period men mått mkt bättre det senaste året. Detta förstår jag har påverkat vår relation. Men nu vill hon slänga 9 års förhållande och vi har två barn också. Hon vill bo kvar i lgh för att jag är svensk o hon invandrare så det är enklare för mig att hitta en annan lgh säger hon. Detta kom som en blixt från klar himmel så jag är helt knäckt. Hon är hel onåbar och vill verkligen inte försöka att ge oss en chans. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Känns som jag faller fritt