Vad tycker du om analsex?
Vill du ha analsex?
Vill du ha analsex?
Aldrig i livet!
Det är onaturligt, direkt äckligt med analsex. Det är mestadels porrskadade personer som vill hålla på med sånt.
Jag är din fistfucker, javisst
Magister Fistelqvist
Jag gör ingen skillnad på kvinna och man
För bajset på handsken ser ut likadant
Vissa föredrar blygdläppspull
Men jag vill ha ett riktigt knytnävsknull
Jag knullar med armen vareviga kväll
I rumpan på andra, men mest på mig själv
Jag är din fistfucker, så bara lugn
Magister Fistelpung
Jag är din fistfucker ikväll
Böj dig framåt mer är du snäll
Jag är en fistfucker
Jag är din fistfucker, javisst
Magister Fistelqvist
Jag gör ingen skillnad på kvinna och man
För bajset på handsken ser ut likadant
Vissa föredrar blygdläppspull
Men jag vill ha ett riktigt knytnävsknull
Jag knullar med armen vareviga kväll
I rumpan på andra, men mest på mig själv
Jag är din fistfucker, så bara lugn
Magister Fistelpung
Jag är din fistfucker ikväll
Böj dig framåt mer är du snäll
Jag är en fistfucker
Jag är kvinna och jag tycker det är så upphetsande med analsex och fantiserar en hel del om det. Men, vi har det nästan aldrig. Dels för att min man inte är så sugen på det, dels för att jag inte gillar känslan efteråt (Rent psykiskt). Så jag söker det inte om man säger så. Är en sån som inte behöver tänja och fixa för att det ska funka. Är man kåt så funkar det ändå. Men det är ett sån jävla mind fuck det här med analsex.
Så jag svarade ja, men avstår gärna. I fantasin ja i verkligheten nja.
Jag är kvinna och jag tycker det är så upphetsande med analsex och fantiserar en hel del om det. Men, vi har det nästan aldrig. Dels för att min man inte är så sugen på det, dels för att jag inte gillar känslan efteråt (Rent psykiskt). Så jag söker det inte om man säger så. Är en sån som inte behöver tänja och fixa för att det ska funka. Är man kåt så funkar det ändå. Men det är ett sån jävla mind fuck det här med analsex.
Så jag svarade ja, men avstår gärna. I fantasin ja i verkligheten nja.
Det är ett spännande och sexigt sätt att ha lite variation,
Men såklart inte för ofta så det blir alldeles för normalt.
Älskar både att ge och att få :)
Kul svar av dej.
Det som jag tycker är generellt fel är att man i folkmun säger gillar el gillar inte analsex.
Det är lika fel som att säga att jag gillar mat när mat kan skillja sig så mycket åt.
Analsex kan vara "pyton/ont/obehagligt" eller "ok inget problem men inte så skönt" eller "helt jävla underbart och vill aldrig sluta".
Vet av egen erfarenhet att lusten o dagsformen påverkar men framförallt hur sexakten utförs.
Bara genom att variera eller ändra något som ställning, knullfart, vinklar, ögonbindel, benen uppbundna och annat kan totalt ändra upplevelsen och avgöra om du får noll orgasmer eller 12.
Har gärna analsex. Är jag riktigt upphetsad tycker jag det är skönare analt än vaginalt.
Det bästa är dp så man känner sig riktigt fylld.
Har gärna analsex. Är jag riktigt upphetsad tycker jag det är skönare analt än vaginalt.
Det bästa är dp så man känner sig riktigt fylld.