Inlägg från: Smörjsmurfen |Visa alla inlägg
  • Smörjsmurfen

Vad tycker du om analsex?

Grymt läckert, och har sån tur att jag lever med en kvinna som älskar det hon med. Vi har ungefär 50/50 analsex/vaginalsex. Bäst är när man fyller båda hålen samtidigt.

Tycker dock det andra alternativet är märkligt, Ja tack, men avstår gärna? Vad menas med det?

• Smörjsmurfen
    Anonym (?) skrev 2019-09-25 22:35:35 följande:

Hur kan det ?inte alls? göra ont?? Det är för mig obegripligt. Enda möjligheten måste ju vara att man redan blivit helt slapp i ringen. Typ ett finger går in, större än så töjer o spänner det och är ett kämpande. T o m blir blod på papperet när man går på dass i flera dagar (små, små blodprickar alltså). Massor med glid har använts. Kuken var ?normal?. Jag var kåt. Men nej, ont gör det ändå.

Har mycket med avslappningsteknik hos mottagaren att göra. Skulle jag trycka in ett finger i baken på frugan när hon inte är beredd skulle hon inte tycka det var speciellt skönt (och ge mig en smäll förmodligen) men när hon är riktigt kåt kan jag ta henne analt utan nån uppvärmning alls.

Men oftast mjukar jag upp henne med först 1-2 fingrar först, eller nån leksak typ buttplugg.

Men har varit med kvinnor tidigare som bara bytt hål när de har ridet mig.

Och de har INTE varit slappa på något sätt.

Blod har vi aldrig varit med om.
  • Smörjsmurfen
    Giftskåneman skrev 2019-09-26 17:01:56 följande:

Handlar även om att mannen ska slappna av så han inte är så stor och hård, halvmjuk och halvstor är mycket bättre vid penetrering.

Nja, det håller jag väl inte direkt med om. Och inte min fru heller. Hård kuk känns bäst!

Men var och en har ju rätt till sin åsikt.
  • Smörjsmurfen
    Giftskåneman skrev 2019-09-26 18:28:17 följande:

Gäller precis vid första införandet, förstod du inte det?

Då är det ju allra viktigast att den är ordentligt hård så man kommer in. Halvhård kuk är svår att trycka in i en tight rumpa!
Svar på tråden Vad tycker du om analsex?