• Stoltmoster

Tempfråga kring graviditet, BIM-5

Hej jag har samma funderingar. Ligger normalt på högst 36,7 nu senaste veckan har jag legat på 37,5 och inte under det men i morse låg jag på 38,1 och ikväll 37,6..

Jag är idag på bim - 6 och har inte kunnat testa ännu då de är alldeles för tidigt.. Vill bara ha ett svar och inte hoppas för mycket för att sedan bli besviken

• Stoltmoster
    bananafish skrev 2019-09-27 06:25:25 följande:

Som jag förstått

Som jag förstått det av bra svar i tråden så är det lugnt om det dippar lite så länge det ligger över ens bastemp. För min del är det nog kört nu, tempen gick ner till 36,51 igår och 36.64 idag. Väntar mensen imorgon.

Men det låter ju lovande för dig än så länge, även om du har några dagar kvar. Har du bild på kurvan? :)

Enligt kalendern så hade jag äl den 17e. Sen när jag fyllt i min temp varje dag så ändrades den igår till äl 23e.. Och var bortrest från sambon från den 19- 21 sen har vi jobbat om varandra så de har inte blivit något mys sista veckan... Så de e nog kört..

• Stoltmoster

Nu la jag till min temp för idag. Då ändrades det igen för äl och står att jag hade det den 18e. Någon annan som varit med om att den hoppar väldigt fram och tillbaka?

• Stoltmoster
    bananafish skrev 2019-09-27 15:17:38 följande:

Konstigt. Inte varit med om själv. Vad har du för kalender? Flo?

Ja precis
Svar på tråden Tempfråga kring graviditet, BIM-5