• Enniie

BF Juni 2020

Anonym (Anonym) skrev 2019-11-02 18:02:51 följande:

Hej! Kan man joina er? Jag är i vecka 8 (7+6) och är beräknad 15 juni 2020! Första barnet

Välkommen!
  • Enniie
    trueme skrev 2019-11-03 10:24:55 följande:

Hej jag vill ochså gärna gå med i gruppen

Kan jag ochså skicka förfrågan ?

Självklart. Alla är välkomna. Glöm bara inte att skicka meddelande också så att jag vet att jag ska lägga till er till just den gruppen ioch med vänförfrågan.
  • Enniie
    Anonym (Orolig) skrev 2019-11-05 22:14:10 följande:

Hej på er!

Har bf 12 juni så jag hoppar in här och skriver av mig lite.

Ska gör VUL imorgon och är nervös då senast gången jag var gravid slutade i ett missfall. Hade avstannat i v 9 men upptäcktes först i v 14. :(

Mår helt vansinnigt dåligt och vet att det är ett bra tecken men kan ändå inte låta bli att vara nervös.

Vilken tid har du det idag? Lycka till! Hoppas allt ser bra ut.
  • Enniie

Någon annan här som mår riktigt illa? Vågen går bara ner och ner, och jag kan inte förmå mig att äta eller dricka. Är dock tacksam över att jag inte kräks.

• Enniie
    Anonym (3an) skrev 2019-11-07 20:32:21 följande:

Beräknad omkring den 25e juni med tredje barnet. Är 32 år gammal! Ni mammor över 30, har ni fått gjort KUB ? Eller tidigt UL?

Jag ska göra kub för första gången. Sjätte barnet och nu är jag 31 år. Jag blev erbjuden.
  • Enniie
    Anonym (EP) skrev 2019-11-08 13:46:43 följande:

Har också BF i juni, närmare bestämt 25/6! Har ni andra bokat in er hos BM än? Jag har ett tidigt VUL nästa vecka eftersom jag haft MA tidigare, så tänkte vänta med att ringa BM till efter det, men det kanske är sent? Kommer vara i v. 7+6 då.

Jag skrev in mig för några veckor sedan, och har kub i slutet av nov. Du kan ringa precis när du vill, så det är absolut inte sent i vecka 8. Vissa väntar t.om till vecka 12-13 med att ringa.
  • Enniie
    Anonym (Anonym) skrev 2019-11-08 13:41:23 följande:

Kan även jag joina facebookgruppen? jag skickar en vänförfrågan

Gör det du! Glöm inte meddelande också så jag lägger till dig i rätt grupp.
  • Enniie

Jag har märkt att jag får "fria dagar". Detta händer kanske 1-2 dagar i veckan där nästan alla symtom försvinner.

Jag mår förövrigt ganska risigt och kan knappt äta eller dricka. Som igår, så mådde jag knappt illa alls. Hade helt enkelt en bra dag. Idag är allt som vanligt igen, så jag har lärt mig uppskatta de symtomfria dagarna.

• Enniie
    kristina27 skrev 2019-11-10 16:20:24 följande:

Jag har fått missfall nu i vecka 11. Är helt förstörd så jag säger tack för mig och lycka till alla ni andra<3

Jag beklagar verkligen. Kram!
  • Enniie

Hur mår ni tjejer här inne?

En annan la tacksamt upp en bild i Fb gruppen om att jag idag kliver in i vecka 12, och att jag mått bra senaste dagarna.

OM jag fått äta upp det?! Mått skit sedan 12 idag. Fy fan vad less jag är på denna soffa.

Svar på tråden BF Juni 2020