• Enniie

BF Juni 2020

Adlitam skrev 2019-10-09 08:46:21 följande:

Hej!

Igår på ÄL+ 13, BIM -2 fick vi äntligen ett plus på stickan efter att ha försökt i över 2 år!!!

BF 16 Juni...

Vårt första gemensamma, men har två barn på olika håll sedan innan som är 6 & 7 år.

Grattis!
  • Enniie
    Anonym (Oh) skrev 2019-10-11 19:01:20 följande:

Mycket frustrerande, tagit test visar negativt, tog dagen då mensen skulle börja, nu är jag inne på 4 dagen utan mens. Jag är lagom kluven nu.

Förstår det! Är det alltså 4 dagar sedan du plussade? :-/
  • Enniie
    hoppfull26 skrev 2019-10-11 15:52:18 följande:

Hej alla!

Jag vill hemskt gärna vara med här :) Det är vårt första barn som förhoppningsvis bakas för fullt och vill komma ut runt 14/6. Jag är alltså i v.6 (5+4).

Vi har ett tidigt missfall i vecka 6 med oss från augusti men sen tog det sig direkt cykeln efter. Vi är väldigt glada och förväntansfulla, men realistiska och förstår att det kanske inte går vägen denna gång heller.

Hur mår ni? Har ni några symtom än? :)

Grattis!

Jag har mått bra, fram till ett par dagar sedan. Nu börjar jag ha lite influensasymtom med illamående, frossa och aptitlöshet. Underbara gravidhormoner.

Hur mår du själv?
  • Enniie

Här är Bf-listan för er som vill skriva in er.

1 juni: Mickis89, rosen91

2 juni: Lilly

3 juni: Macimaze, MadameRoxxx

4 juni: milla89, (K), Minbäbis

5 juni: Enniie

6 juni: Kira369

7 juni:

8 juni:

9 juni:

10 juni:

11 juni:

12 juni:

13 juni:

14 juni:

15 juni:

16 juni:

17 juni:

18 juni:

19 juni:

20 juni:

21 juni:

22 juni:

23 juni:

24 juni:

25 juni:

26 juni:

27 juni:

28 juni:

29 juni:

30 juni

• Enniie

Välkomna alla nya, och grattis!

För att vara med i bf gruppen på Fb krävs att ni blir vän med bl.a mig, så jag kan lägga till er. Detta för att gruppen är hemlig och inte går att söka på.

Skicka vänförfrågan och skriv på messenger till Jennie Lilja. Har mina 3 pojkar och lilla tös som omslagsbild, så bjuder jag in er.

• Enniie

Åh va kul att fler hoppar in här, och grattis!

Har ni några symtom än?

För er som inte orkar eller har tid att gå tillbaka och läsa; Om ni vill vara med i Fb gruppen för oss blivande junimammor, så skicka en vänförfrågan och ett meddelande på messenger så lägger jag till er. Anledningen är för att gruppen inte går att söka på då den är hemlig, och endast vänner kan bjuda in.

Jennie Lilja, heter jag där, och har tre gossar och en liten tös som omslagsbild.

• Enniie
    KelliBelli skrev 2019-10-22 14:25:06 följande:

Är gärna med i den här tråden ????????

BF 6/6 2020 och känner mig sjukt nervös inför inskrivningen i slutet på oktober.

Varför är det nervöst? Är du orolig över något?
  • Enniie
    Olivia1995 skrev 2019-10-23 21:31:04 följande:

Vill också med i Facebook gruppen. Vart vänder man sig?

Du kan skicka meddelande och vänförfrågan till mig, Jennie Lilja (tre söner o dotter som omslagsbild), så lägger jag till dig i gruppen.
  • Enniie
    juliaulla skrev 2019-10-23 21:05:51 följande:

Hej! Plussade den 6 oktober och är i vecka 7 imorgon med BF 17/6. Det är mitt andra barn, har en dotter på 1,5 år nu.

Kan jag också få gå med i Facebookgruppen?????

Se mitt övre meddelande.
  • Enniie
    Jempa4 skrev 2019-10-24 10:36:20 följande:

Hej! Jag plussade för två dagar sedan och är beräknad den 20 juni. Min andra graviditet men första barnet om allt får som det ska den här gången :) Jag vill gärna gå med i gruppen men hittar inte dig Jennie när jag söker efter Jennie Lilja på fb.

Det var konstigt. Men säkert bara en bugg. Testa lite senare och om det inte funkar så lägger jag till dig.
Svar på tråden BF Juni 2020